möglig Jag håller med angående musiken, jag gillar DJ Andy's musik han gjorde till filmerna också (har faktiskt spelat in på ett utav dom i en rapturnering här på Whoa för 2 år sedan, "Purple Haze" tror jag den låten hette). Så, jag förstår ditt resonemang, bara att flera av hans låtar kanske inte skulle ha körts igenom hela videon. Angående tagsen: jag lekte en del i After Effects med just effekten som får skrift att träda fram som om någon skrev den, det jag upptäckte också var att det inte blir alls lika snyggt om man skriver i datorn, jag provade istället att skriva allt för hans på ett papper med en "klotterkalligrafipenna" tills jag blev nöjd, sen scannade jag in allt ord för ord, tog bort det vita pappret och gjorde texten svart i Photoshop och sparade som png-filer, tagsen blev bra mycket "riktiga" så att säga. =) Ingen fara! Tycker det bara är kul att se någon göra något sånt här, det är liksom inte varje dag, så kritiken bjuder jag gärna på. Förresten, har du DJ Andy's musik? Vet att DJ Andy hade en torrent uppe för ett tag sedan där han hade lagt ut all musik från XTC och LIR, men den verkar vara borta sen länge, vore kul att spela av dom lite, för som du själv säger: dom är väldigt stämningsfulla. =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.