[Video] Världens rikaste man bor i göteborg.
Hangaround
2010-08-15 18:40
Ca 1300 livvakter. Inte illa pinkat må jag säga haha.
Producent
2010-08-15 18:53
Hahahah, det var inte dåligt.
One Day.
hahaha sicken lirare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha ingen här som fattar att han drar allt ur bakvägen? Komigen peeps, han skulle inte kunna sköta om en butik helt själv ska han då äga typ alla Sverige's största bolag? Im just sayin...
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
T-M-K, tror folk har förstått det...
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Moderator
2010-08-15 20:20
fantastisk!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Producent
2010-08-15 20:48
5-600tusen anställda. ja... jo.. eller vänta. han är min idol
Haha ingen här som fattar att han drar allt ur bakvägen? Komigen peeps, han skulle inte kunna sköta om en butik helt själv ska han då äga typ alla Sverige's största bolag? Im just sayin... Tack för upplysningen.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Hahaha vilken klockren gubbe! Men T-M-K's kommentar va nästan snäppet värre.
lol på T-M-K
kuk - kunst und kultur
Haha asså T-M-K's kommentar va ju faktiskt roligare än själva tråden... Tur att det finns folk som T-M-K som förstår sånt där så vi inte blir lurade!:D
Haha! Förvånad över att han kunde sånadär komplicerade ord som han sa i slutet
Har några såna dära stjärnor här i stan också, men mera light! Så jävla kul =) Bäst klipp!
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Haha han är sjuk, Men hans pappa äger dock MTG så lite sanning finns det i de han säger..
"MTG, Modern Times Group, är ett medieföretag som ingår i Kinneviksfären och äger bland annat Viasat och därigenom TV3, Sportkanaler och TV1000 m.fl. Företaget har dotterbolag i flera europeiska länder, bland andra Norge, Danmark, Finland och Polen. Förutom Viasat äger MTG ett flertal radiostationer, bland andra RIX FM och Lugna Favoriter. Andra delar av MTG är Strix Television, CDON och Sonet Film." http://sv.wikipedia.org/wiki/MTG
Producent
2010-08-16 16:03
wtf. ljuger han då eller ljuger han inte? livvakterna och anställda verkar ju rätt bull. men vafan, han säger alla dom sakerna som står på MTG på wiki :/
går de att bevisa att han är sonen då? annars tror jag inte på det, som konstigt säger så är ju mycket överdrivet till max, men när man läser det om MTG och de står som han säger i videon så tvekar man lite, fett kul haha :D
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
haha måste bara citera "who's the bitch now"
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
shoe- hur vet du att det där är sonen? jag vill gärna tro på att det han säger har en liten sanning bakom sig och han bara överdriver en gnutta för att jävlas med grabbarna ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Haha han är sjuk, Men hans pappa äger dock MTG så lite sanning finns det i de han säger.. Va? Hur kom du fram till det från den artikeln?
MTG är för övrigt börsnoterat, så jag har svårt att tro att en enskild person äger det.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Producent
2010-08-16 23:00
T-M-K`s kommentar är nog den värsta kommentaren jag sett här under mina 2 års vistande på Whoa, herregud.
One Day.
Väntade bara på att snubben i videon skulle säga att det var han som satte väte ihop med syre och därmed uppfann vatten.
At the gates of Eternity...
Moderator
2010-08-17 12:51
Ja bor på maj, eller jag bor på dem bästa maj = majorna eller ? haha
Moderator
2010-08-17 17:58
T-M-K bör nästan få en egen tråd för sin kommentar hahaha. Överskön snubbe för övrigt ;D haha
//TW
Hahahahaha jag dör,
T-M-K haha måste bara citera "who's the bitch now"
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Producent
2010-08-18 11:35
Klockrent. Varför börjar han snacka engelska vid 1:41? haha Bästa vore om det kom fram att allt han sa var sant. Typ ser honom i en intervju på CNN nästa dag ellet nåt, med samma kläder, dialekt å allt! ^^
Hahahhahaa, lagomt stor mytoman. "Har du några hotel eller?" "Jaaah, hur många som helst!"
Wurrup?
Han är ju faktist lik Jan stenbeck som dog 2002 som ägde allt dedär han snackar om.
en hemlig glömd son han hade? ;)
Producent
2010-08-18 18:47
han säger ju att hans pappa är pensionär nu...
T-M-K, tror folk har förstått det... Denna killen e underbar, såg honom via facebook för ett tag sen, killen vet verkligen vad han snackar om, de e ju lite roligt
han säger ju att hans pappa är pensionär nu... :O :O :O :O :O
Tänk om han ljuger? :O :O :O
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
*lite ledsen och förvånad röst* - Vaah... har du hur många hotell som helst? Tycker det var det bästa med allt.
All som röstar på mig skall jag slå ihjäl.
Hej, är det bara jag som har missat länken med videon eller artikeln?
Skivsamlare
2010-08-20 15:24
zero Ja, det är nog bara du. Byt webbläsare så dyker den nog upp. ;)
http://www.kulturkompaniet.nu/
Nej det är INTE Jan Stenbecks son, visst han har en son som är född utanför äktenskap som idag är 13 år och det är inte han på videon. Jag har själv varit i kontakt med Sophie Stenbeck som är Jans dotter och jag kan då försäkra er om att han inte är Jans son! Han ljuger helt enkelt, en vanlig kille som har lärt sig lite väl mycket om MTG, men åt andra sidan så känner väl alla redan till vad dom äger och inte
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den här bilden räcker som bevis för att dom inte kan vara syskon.. Que mamicita!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Den där bilden måste vara resultatet av plastikoperation eller bara en lek med vinklar och ljus, för här ser hon knappat så het ut :S
Läskigt stor skillnad :S
At the gates of Eternity...
Ja faktiskt.. Där va hon inte särskilt nice, men vem har inte en dålig bild på sig själv? den här verkar vara tagen i år och ser inte retuscherad ut.
Still not bad :)