I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Jamie Oliver om Sverige

Övrigt - Webbsidor

2010-08-09 16:06
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2010-08-09 16:17
Haha, skamligt. Kände mig nästan lite stolt (och det är fan kors i taget, är mycket sällan stolt över Sverige, som för mig bara är en plats) över Sverige till slutet kom. Jippi, vi är alkisar. Resten av klippet vill jag gärna att folk världen över hör, men slutet är trist (men sant).

Blev hungrig av klippet... Kul att han gillade surströmming, jag skulle aldrig smaka.

2010-08-09 17:04
hahaha Spoilercause they are hardcore :D

en annan kul grej är att han nämner att alla ser bra ut (både män och kvinnor).
jag snackade me en snubbe nu i helgen som var från finland med spelat i nhl så han har bott i usa i ett par år. han sa precis samma sak (medan alla i finland är som den "fula kusinen som inte ens blir bjuden på balen")

//Yde - :D
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Poet

2010-08-09 17:40
Min fästmö från Canada tyckte likadant hehe. För hon tycker att Canada inte har någon särskilt egen "kanadensisk mat", men hon tycker Sverige hade mycket nationalidentitet inte bara i form av mat, utan även kulturellt.

Och hon sa varje gång vi var ute "Shit where's the fat people? I haven't seen any fatsos here!". Jag fick påminna henne about the lack of fast food restaurants vi har i Sverige, jämfört många andra länder.

Ganska ballt att få en utlännings perspektiv ibland på landet man alltid tar för givet :)
At the gates of Eternity...

2010-08-09 19:09
Såg programet, kul att han vänder något som jag själv ser som skittråkigt, till något positivt.
Just because i stand over you don't mean you understand me
Rappare

2010-08-10 15:22
Hahahahaha! Slutet var ju klockrent! Jamie Oliver verkar ha huvudet på skaft!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"