I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Jehovas vittnen!

Övrigt - Webbsidor

2010-07-24 23:25

[Video] Jehovas vittnen!

http://www.youtube.com/watch?v=-JgyXRdlBng&videos=Lcfc0RTjjog

Underbart, ska göra likadant när dom kommer imorgon!

Låt kärleken slå rot..
Redaktionen

2010-07-24 23:46
upplagd av negativdampunge..
namaste

2010-07-24 23:58
Faktabaserat och bra.

Rappare

2010-07-25 00:15
Det enda jag tyckte var roligt var: "Vi har mycket hög moral i Jehovas vittnen, vi är kända för det".

2010-07-25 00:46
Näe usch, detta var barnsligt och fruktansvärt tråkigt.. skärpning :
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent

2010-07-25 12:52
pinsam snubbe.

2010-07-25 15:43
onödigt gjort, precis som tanten säger: man kan va trevlig å bara säga nej tack.

//Yde - kul å va taskig mot tanter?
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-07-25 15:53
Töntig snubbe, töntig video..

2010-07-25 19:26
Jag har aldrig fått något positivt intryck av Jehovas Vittnen, men efter att ha sett det här klippet har jag större respekt för dom.. Big ups till tanterna som höll sig så lugna och resonliga i mötet med en riktig ärkefitta.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2010-08-04 00:23
den här va bättre haha, fan va folk har tid över alltså! haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-04 01:32
Jag orkade inte lyssna på honom. Vem fan avslutar varje mening med "... och sånt."?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2010-08-04 10:08
jag tyckte att det började lite segt sen blev lite krämigt men sket ner sig igen. Det skulle va mkt mkt roligare om snubben kunde ta i lite mer när han pratar.Känns som om han skäms över det han säger...
Iaf rätt åt honom, fuck jehovas jäffla sekt
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Poet

2010-08-04 10:31
fuck jehovas jäffla sekt

Co-sign på den!
At the gates of Eternity...

2010-08-06 20:47
Det ligger en Jehovas lokal (Rikets Sal som de kallar det) precis utanför huset där jag bor i Skärholmen. Det är alltid folk där, särskilt vid påsk var det galet. Men annars typ var och varannan vardagskväll 7 till halv 10 och ibland helger med. Och det är helt vanligt folk, barnfamiljer med Volvo och allt. Vad i helvete håller de på med? Funderar allvarligt på att wallraffa.
All som röstar på mig skall jag slå ihjäl.

2010-08-06 20:54
de morknullare firar ju inte påsk,skum shit som pågår där
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2010-08-07 07:59
hade en polare som skulle skriva om dom där bokstäverna på fyllan blev typ: ikts arsle n the pun was riks arsle, men de fattades några bokstäver

//Yde - en skruvmejsel å lite öl ;)
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-08-07 11:35
Hans klanpolare på WoW-forumet tycker säkert att han är jättecool som gjorde det här. Det var i alla fall det enda jag tänkte på medans jag kollade på den här videon. Väldigt pinsam stämning från början till slut.

Tycker f.ö att jehovas vittnen är ungefär lika löjliga som alla andra religioner. Hatar inte på dem dock, känns onödigt. Det är helt enkelt inte min grej. Finns ingen mening med att bajsa i munnen på ett par gamla tanter.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-08-09 23:12
bjäär: "skitarsle" kunde ju ha funkat :)
Poet

2010-08-09 23:36
Fisken: Så klart de verkar normala på utsidan, but it's all business. Någon jävel tjänar ordentligt med pengar på dessa vilsna "själar".

De som är väldigt typiskt för sekter (Jehovas också) är att de alltid inriktar sig på utslagna människor och att det kostar pengar att gå med. Jehovas Vittnen brukade (vet inte om de gör nu fortfarande) gå till många flyktingförläggningar här i Sverige med leksaker och kläder osv till massa nyanlända invandrare och försöka få med de.

Scientologerna närmar sig alkisar och knarkare (därav att många i Hollywood gått med) på gatan och lyckas på så sätt öka sitt medlemsantal.

Bottomline, don't get fooled!
At the gates of Eternity...