I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Mel Gibson, sexist, racist, anti-semit och homofob :)

Övrigt - Webbsidor

Poet

2010-07-15 16:59

[Video] Mel Gibson, sexist, racist, anti-semit och homofob :)

Den här killen har tydligen tappat allt vett. Det finns fler av dessa telefonsamtalen, där han verkligen visar sin riktiga sida. Patetisk kille...

At the gates of Eternity...

2010-07-15 20:16
Sjukt störd människa, haha.
Galen för att frugan inte vill suga av honom :'-)
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2010-07-15 20:33
humm...
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-07-15 20:34
Glöm inte alkoholist också, ;)

2010-07-15 20:54
Jag älskar hans "whAT? ... WHAT?"

hahahahah
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-07-15 21:03

Här är det klippet.

2010-07-15 22:00
Det är ju horan som pajjat hans liv och spelat in och spridit det här som borde brännas. Vem som helst kan väl ha en dålig dag och skrika lite saker i telefonen, vafan

Är du så perfekt själv eller?

2010-07-15 22:31
Vem som helst kan väl ha en dålig dag och skrika lite saker i telefonen, vafan.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2010-07-15 22:33
ja men allt är ju plockat från ett stycke.
klart han använder fel ordval som det nu sprids, men vad hon gjort honom vet vi ju inte ett skit om. Hon är en halvrysk golddigger och han e väl lite full när han ringer henne. Amerika är ett sjukt land, och antagligen har dom papper på hela hans förmögenhet till henne vid en skilsmässa etc etc... en jävla soppa är vad det är och jag skulle varken vilja heta Gibson eller Litterin i efternamn en dag som denna.

2010-07-15 22:38
var i dessa klipp är han anti-semit och homofob förresten? Hör det inte någonstans...

2010-07-15 22:40
Det har du rätt i. Skulle vara intressant och veta vad som ligger bakom detta också.
Känns som att dom har gapat lite på varann i telefonen, båda två. Hon har gjort honom rasande, och säkert fräkt ur sig samma saker som honom, sen spelar hon in det och får det att låta som att det är Mel som står och skriker helt random.

2010-07-15 23:10
yep yep, men media kör på och vi gottar oss. Antingen hänger han sig eller så får vi se en rättegång och ännu en hollywood stjärna dö i förtid... sjuka värld.

2010-07-16 00:12
Att han är anti-semit är ju bevisat och han har bett om ursäkt. Har du glömt att han plockades rattfull av ett par poliser och började kasta ur sig all möjlig rasistisk goja om judar?

2010-07-16 00:39
GAIA P28

vettefan om det är att vara anti-semit. Han behöver ju inte hata judar för att man konstaterar att de äger en stor del av USA?

2010-07-16 04:21
vettefan om det är att vara anti-semit. Han behöver ju inte hata judar för att man konstaterar att de äger en stor del av USA

Tja, enligt mig är det inte ett sammanträffande att det var i samma veva som "Passion of the christ". Har du inte lyssnat på ljudupptagningen borde du göra det. I och med denna nya groda, så tycker jag att Mel Gibson förringar sig själv och bevisar att han onekligen bedrivs av konventioner. Mel Gibson personiefierar den stereotypa chauvinism, som du också verkar bedrivas av, i detta. Men han kanske är snäll när han inte dricker. Vad vet jag.

yep yep, men media kör på och vi gottar oss. Antingen hänger han sig eller så får vi se en rättegång och ännu en hollywood stjärna dö i förtid... sjuka värld.

Förvisso. Annars kan Mel Gibson sluta praktisera sin republikanska och fundamentalistiska agenda i offentliga sammanhang och på sin fru.
Tag i tid Tulo! Tag alltid Tulo!

2010-07-16 05:44
Mel Gibson personiefierar den stereotypa chauvinism, som du också verkar bedrivas av

please.. Varför drar alla på serious face när det kommer till det här forumet. Så du påstår att schyffert "bedrivs av" någon överdriven patriotism? where, what.. who?

2010-07-16 09:04
Bara jag som helt enkelt finner det här otroligt komiskt och verkligen inte bryr mig om att sitta och anta vem som hade rätt eller fel? Det är ju inte direkt så att vi känner de här personerna, allt vi kan göra är att sitta och gissa och anta. Meningslöst, hur orkar folk.

2010-07-16 09:44
indeed.
Poet

2010-07-16 11:20
Ni som inte följt dramat, så var det massa drama som pågick en längre tid mellan Gibson och hans ex-flickvän. Till slut lyckades flickvännen få besöksförbud på han. Han fortsatte ringa och terrorisera henne och hon bestämde sig för att show the real Mel Gibson to the world. Tydligen så ska Mel Gibsons ex-fru begärt skiljsmässa på liknande grunder, bara att hon tonade ner det mycket mer.

Finns massor av inspelade samtal ute just nu, så att säga att han bara hade en dålig dag? No. Ganska uppenbart vilka åsikter han besitter.

Och att vi judar skulle äga en stor del av USA haha, menar du allvar Shyffert? Även om jag inte brukar komma överrens med dig här på Whoa, så brukade jag ändå tycka att du hade lite vett i dig.
Poet

2010-07-16 11:22
On July 8, 2010, Gibson was alleged to have made a racial slur against Latinos using the term "wetbacks" as he suggested turning in one of his employees to immigration authorities. On July 9, 2010, some audio recordings alleged to be of Gibson were posted on the internet. The same day Gibson was dropped by his agency, William Morris Endeavor.

2010-07-16 12:38
BC99 P27

Det är bara en sida av myntet du presenterar också lilla vän. Vad vore showbiz utan judarna? Vilka backar upp staten Israel, and so on...

Tycker inte jag kommer överens med dig i en enda tråd för att vara ärlig.

2010-07-16 13:22
Spännande att folk frivilligt nappar på detta och slänger ut sig påståenden som om de vet precis vilken sorts människa Mel Gibson är. Gott folk, gissa gärna men kom inte och påstå att ni vet ett piss om vad som verkligen försegår.
Schyffert verkar ju vara den enda vettiga människan här än så länge.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered

2010-07-16 13:41
jaquil

Spännande att folk frivilligt nappar på detta och slänger ut sig påståenden som om de vet precis vilken sorts människa Mel Gibson är.
Schyffert verkar ju vara den enda vettiga människan här än så länge.

jo, shyffert verkar ju veta exakt vilken slags människa hans ex är:
Det är ju horan som pajjat hans liv och spelat in och spridit det här som borde brännas. Vem som helst kan väl ha en dålig dag och skrika lite saker i telefonen, vafan

Sanningen är att ingen här vet någonting, allt ni kan göra är att langa fram meningslösa antaganden baserade på saker ni läst i tidningar och hört i dessa klippen. Ingen har rätt, alla har fel. Alla är idioter som ens tar det här seriöst. Vem fan bryr sig.

...det enda jag vet med allra största säkerhet är att det är fruktansvärt komiskt att lyssna på de här klippen. Gibsons ordval är hilarious.
Poet

2010-07-16 13:48
Shyffert: Att säga att amerikanska judar har ett stort inflytande i USA är ju knappast osanning. Men nu var det inte så att Gibson sa just de sakerna. Det var way worst than that.

Många fler länder än bara USA backar upp staten Israel. And for the record, jag har judisk bakgrund, men jag är ingen zionist och jag stödjer inte Israel. Så med det sagt så kan vi lägga det åt sidan då Israel inte har med Gibsons mansgrisiga beteende att göra. Det jag stör mig på är den här myten att vi judar alla sitter på stora pengar, kan med ett finger snap få saker gjort och att vi har ett stort hemligt jävla nätverk.

Låter det bättre när du säger att vi inte kommer överens om något här på Whoa eller? Gibson pajjade sitt liv själv.

2010-07-16 13:56
varför ska folk bryr sig om hans liv. Han gör bra film, titta och var glad.
Get Random!
Producent

2010-07-16 14:33
så fort någon gör något fel så bryr sig alla direkt :D så jävla roligt att se, pinsamt är ordet. och nej, jag tycker inte han är mycket mindre pinsamma än er, men vad har ni gjort mot vad han har gjort ?;)
Poet

2010-07-16 14:33
Så klart man bryr sig om han säger att han ex-flickvänner kommer bli våldtagen av "a pack of niggers" när han samtidigt är buddy-buddy med Danny Glover.
Producent

2010-07-16 14:36
lol

2010-07-16 16:34
lol indeed... man är inte rasist för att man använder "the n-word" .. isf skulle halva sverige vara det.
Get Random!

2010-07-16 17:31
Trevlig snubbe ju.

2010-07-16 17:32
Han är väl även nära vän med Whoopi Goldberg som även tagit honom i försvar? (Varför vet man sånt här?)

Walking the street of dreams
Producent

2010-07-16 19:02
därför man blir trött på äckliga whoa som måste kasta sig på någon så fort den nämnt nigger eller något annat skit, för då måste man helt plötsligt hata den...

så jävla pinsamt, minst sagt bc99 eller vad fan han heter.
Poet

2010-07-16 22:44
Konstigt: Lär dig argumentera som en vuxen människa så behöver du inte bete dig som den barnrumpa du är. Tills dess lägger jag på locket för dig.

King Phil: Halva Sverige är smygrasistiskt, i min mening. Att använda ett så starkt laddat ord när man vet bättre, är i min mening rasistiskt och vittnar om vilken syn man har på sina medmänniskor.

2010-07-17 06:37

Vid ungefär 1:29 börjar han prata om Hollywood. Vi vet inte ett piss om Mel Gibson och vad som lett till hans alkoholism eller rasistiska uttalanden. Som sagt är det flera som försvarar honom trots allt.
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2010-07-17 08:50
"I deserve to be blown first before the fuckin jacuzzi...waaah"

han har ju tappat det helt och hållet. roligt.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Groupie

2010-07-17 10:17
Fan vad vissa moraliserar. Ni vet inte ett skit om vem han är, eller varför han är dryg över luren. Personligen så skulle jag nog bränna ihjäl bruden (som någon skrev) som hängde ut mig på internet sådär... Oavsett vad jag hade sagt eller inte sagt.

Så fegt spel får man inte spela............
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2010-07-17 10:25
Äh sluta fåna dig lepra
Groupie

2010-07-17 11:33
Vadå fåna dig.

Hur kul hade du tyckt att det hade varit?

Ha en brud som du försöker komma till terms med och ist tar hon allt på en helt barnslig nivå och förlöjligar allting. Ingen vet ngt alls om orsakerna till vad han säger eller tycker eller ens tror på det han själv säger.

Det är bara så jävla fult att hänga ut ngn och ännu fulare att alla idioter går på det..

2010-07-17 12:01
Lepra

javisst. Och det med tunga andningen, uttrycksätten, skriken etc kan ju bara prisas då det visar att han fortfarande är en grym skådis :)

Groupie

2010-07-17 12:07
Det var inte så jag menade, utan att bruden lyckats med sin föreställning om att på ett vinklat sätt "visa" hur han är...

och folk är idioter som vanligt.

2010-07-17 12:19
Lepra - Du tycker alltså att man ska bränna tjejer som publicerar samtal där någon kallat dom hora. Jag applåderar din kvinnosyn. (F.ö är det inte klarlagt om det är hon som har läckt samtalen, hon nekar.)

Förstår överhududtaget inte varför ni försöker försvara mannen, han är ju uppenbarligen helt borta. Antingen är ni kära i Mel Gibson eller känner er fruktansvärt svikna av det ondskefulla och lömska kvinnosläktet.

2010-07-17 13:05
dunder

Vad fan har det med hans kvinnosyn att göra?

Jävla smörja folk hasplar ur sig på meningsmotståndare nu för tiden alltså.

est. 1986

2010-07-17 13:09
Lepra

nej alltså, jag håller med dig.

dundermannen P15

Han är inte uppenbarligen "helt borta" bara för att du fått höra ett youtubeklipp plockat ur sitt sammanhang och endast sett en sida av myntet.

2010-07-17 13:26
Psyjunta - Tja du kanske har rätt, det här med att "bränna bruden", för att hon kanske har publicerat ett samtal där han gjort bort sig lät lite illa, men det kanske inte är kvinnosynen som är fel utan en allmän skevhet. Tycker du också hon ska brännas?

Shyffert - Jag har hört samtalet, du har hört samtalet. Min slutsats efter det är att han uppenbarligen är helt borta. Och jag vet inte vad som kan få dig att tro motsatsen? Hans egen minst sagt underliga förklaring om att han tränade repliker till dödligt vapen fem? Hans vanliga och trevliga rationella beteende han har visat den senaste tiden. Hans egna erkännande att han är en manodepressiv alkoholist?

Vad fan är grejen som gör att ni känner att ni måste försvara Gibson, är ni också 50 år gamla män som känner att ni har blivit blåsta av era elaka exfruar? Hon har föresten egna cash, knappast en golddigger.

2010-07-17 13:47
dunder

Jag tror inte Lepra vill bränna upp henne bokstavligen. Men du kanske förstår att det väcker känslor när man uppfattar någon som en svikare eller backstabber? Jag tycker personligen att det är åt helvete att hon visar upp smutstvätten för media. Mel får gärna vara rasist och sexist i sitt privatliv, har varken jag eller du något med att göra faktiskt. Hittills pekar bevisen bara på att han är elak när han är full.

est. 1986

2010-07-17 13:51
Hej hallå har du lyssnat på klippen? Han förtjänar att dom blev publicerade.

2010-07-17 20:56
Tycker mest synd om honom. Han mår ju uppenbarligen riktigt jävla dåligt. Han behöver förmodligen vård av något slag, och inte nån som blottar hans sinnesrubbande vrede och tillstånd över hela världen på internet.

Sen finns det förstås vissa saker man inte kan ursäkta sig för. Kvinnomisshandel osv. Men jag kan inte göra mer än att hoppas att han kryar på sig o får den vård han behöver.

Take care Mel Gibson!
mok vurban

2010-07-18 00:14
BC99 P27

men att hela världens mörkhyade befolkning använder ordet är ju helt okej?
menar inte att det är okej för någon men om de kan säga det utan att vara rasist varför kan inte en vit vara det?
Get Random!

2010-07-18 03:18
KinG-PhiL - förstår du inte skillnaden så är du mycket dum.

2010-07-18 08:07
Hej hallå har du lyssnat på klippen? Han förtjänar att dom blev publicerade.

Det vet du inte, du har ingen aning om vad han förtjänar för att du inte känner honom. Återigen, ingenting i den här historien har något med oss att göra och att media lyckas sälja lösnummer på detta bevisar hur efterbliven vår kultur är.

est. 1986

2010-07-18 11:11
dundermannen P15
klart det är en skillnad, men man är fortfarande ingen rasist om man använder det ordet. Om inte du förstår skillnaden är du mycket dum.

tycker att det ordet är löjligt. ett ord som några använder till sina vänner etc. är ett otroligt nedsättande ord om det används av någon annan. helt sinnessjukt.
Get Random!