[Video] "Awesome mullet on Lady Gaga's little? sister." (Die Antwoord)
Sjuk rapgrupp från Sydafrika. Ord är överflödiga.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Känns som nåt taget ur en Jared Hess-film. Flummigt men har svårt att tro på att det är äkta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dom ska ju till och med spela på Roskilde i år.
Walking the street of dreams
Fet bild iaf.
fyfan vad illa ;S
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Haha, jag gillar verkligen det här.
Är det "tsimfuckis" som man ser i videon lite då och då? ^^
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
HAHAAHAHAHHAHAHAAH
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Skivsamlare
2010-07-02 01:24
Det är äkta. Dom är signade på interscope och ska bland annat spela på way out west i år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vadå Lady Gagas syster?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Producent
2010-07-02 10:11
bruden i gruppen skrämmer mig... alltså på riktigt :s hur i helvete? hon är ju läskigare än den där hulk killen.
dom är klockrena för fan! enter the ninja är classic shit...ok att han har sjuka texter men man måste ändå digga hans flow lite!
Producent
2010-07-02 14:18
lika sant som jag säger, man måste hata dom här.
Hangaround
2010-07-02 15:12
Enter The Ninja var fan tvärfet!
tycker de här va grymt. tjejen påminner mig om bruden i femte elementet och.. and that i like!
Haha, Skönt flow och delivery i enter the ninja ju, och riktigt skön video.. =)
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
jaja. bruden knäcker whoas audioforum
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Sydafrika är off the hook hahahhaha Men seriöst, intentional eller unintentional comedy? Även efter att ha läst wiki sidan så är jag inte helt säker. Jag är f.ö inte säker på om jag ens bryr mig. Det är är sjukt bra vilket som.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Roligast i den här tråden är nog marvingaye's inlägg här ovan när han i osäkerhetens tecken försöker gardera sig med att säga att han inte bryr sig efter en timmes googling och läsning av Wikipedia hahaha Vad menar trådskaparen med "Awesome mullet on Lady Gaga's little? sister" ?
Han menar ju att han GILLAR skiten oavsett om det är intentional eller unintentional. Inte att det är ovärt att spendera tid att kolla upp... Men ja, vad har saken med Lady Gaga att göra?? Bara citerat från någon låttext eller?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Ja, läskunnig shyffert? isofu förstod i alla fall hahah
marvingaye jodå, läste om det ett par ggr. Pardon. Du formulerar dig ju som en Aftonbladet reporter förfan. Kryptiskt!
hahah, fair enough. det kanske var lite kryptiskt
Hangaround
2010-09-03 15:03
Die Antwoord Live i London. Och vem är det som står bakom skivspelarna?
Aphex Twin! yeyeye
Moderator
2010-09-03 17:15
fy fan. jag som ständigt går runt och är lite småsur för att jag inte sett aphex än. förövrigt var roskilde spelningen fet!
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Die antwoord med APHEX???? SJUKT FETT!!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Hangaround
2010-09-04 11:33
Eller hur. AT är sinnsyk.
Rubriken i tråden är ett citat från en kommentar till videon som jag såg på youtube. Tyckte det var en bra beskrivning av hur Yolanda ser ut bara.