hahaha, fan va praktiskt. Nästa gång kan han ju våldta någon och påsta att det är Leifur som gjorde det. Polisanmäla? Nej, det är off-lajv, hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HahahHAhHAhhaHAH, "Ööh, e'ru off-lajv älle!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahhaha, vart hittar man dessa lajv?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
omg..
Follow the dao, right about....NOW!
Hahahahaha
hahaha, fan va praktiskt. Nästa gång kan han ju våldta någon och påsta att det är Leifur som gjorde det. Polisanmäla? Nej, det är off-lajv, hahaha tänkte samma sak hahaha
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Hoppas hon inte blivit gravid nu bara. Skulle nog bli svårt för henne att klura ut om hon ska vara "Maria" eller "Freija" när hon är med barnet...
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Helt ärligt så borde hon kanske ha bangat på att knulla utan kondom om hon inte ville, oavsett om det är off-lajv eller annars. Vad hans argument än är (nu "off-lajv", i vanliga livet "Det är skönare utan") så är det ju hennes val om hon godtar det eller inte. På lajv har man inte saker som är moderna, hon får väl fixa fram en urinblåsa från en gris och sy smittskydd av om hon nu bryr sig. Det är ju rollspel, man spelar en karaktär. En våldtäkt är ju faktiskt något som är olagligt, att säga att man inte vill ha kondom är inte olagligt. Hon gick med på det, det är hennes problem. Dumt gjort, men vissa klarar inte av att ta viktiga beslut efter att ha pimplat folköl ur lerkrus.
Hon borde sagt till honom att använda lerkrus över kuken och lägga ner sina off-lajv ursäkter.
Nu hoppas jag bara inte att hennes abort kommer genomföras on-lajv. Kan tänka mig att det kommer bli ganska smärtsamt.
Älskar f.ö det här:
vi tältade och hade medeltidskläder på oss och pratade liksom medeltida utan att använda några moderna ord. Märks att de var väldigt historiskt korrekta med sin terminologi.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Moderator
2010-06-27 11:30
HAAHHAHAHAHHAAHHA!!!!!Detta gjorde min morgon asså :D:D haha satt o asgarvade medans jag läste igenom artikeln med tårar i ögonen haha så jävla bra.
Är det bara jag som misstänker en koppling mellan insändaren o denna video? hahaha Dom känns jävligt off-live xD
//TW
Fast ni vet att Dagens Svenskbladet inte är en riktig tidning, det framgår rätt tydligt när man läser resten av artiklarna. Däremot kan jag sätta vad som helst på att liknande grejer hänt på riktigt i lajvsammanhang.
Kursk75 P27 Men helvete då. Nåja, fortfarande roligt :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
alltså, är det bara jag som reagerar på det helt hejdlöst underhållande svaret? killar föredrar p-mackor och tjejer rollspel för de har mer invecklade lustar... hej komochhjälpmig, jag fick detta jobb för att ja... det övergår mitt förstånd
http://www.kommandot.se/wp/
HAHAHAHAH! svaret är också helt åt skogen!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
...och läsarkommentarrna sen då :)
Denna är påhittad. Jag har sett nästan exakt samma historia på flera forum och frågesidor (Kan inte komma ihåg vart nu, men ska leta och om jag hittar så länkar jag här) Detta är folk som försöker förstöra för lajv-världen och förstör där med för alla som håller på med Lajv, som förövrigt heter Improvisationsteater i sverige och är ett seriöst intresse. De som skriver sånt här försöker få Lajv att verka sinnessjukt och negativt. Menn i och för sig är det inte så överraskande att folk går på det - jag hade en bekant (eller ja, han var ett pucko som var polare till en polare) som ideologisk vegetarian (d.v.s. "djur har rätt till liv!") men käkade kött när han lajvade. True story.
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Redaktionen
2010-06-27 21:13
Eftersom han sa att det var off-lajv och förbjudet struntade jag i kondomen, men nu i efterhand undrar jag om det verkligen var rätt? Kan dem verkligen bestämma över sånt på lajv? BAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!!!
...hahahahHAHAHAHAH!!!
namaste
Moderator
2010-06-27 21:56
hur fejk saker o ting än är så kan man alltid föreställa sig en bild i huvudet av scenariot. hahaha det fick iaf mig att asgarva
//TW
Shit, det var ju DEN sidan som var fejk. Blev helt lurad, om jag ska vara ärlig. Ändå, realistisk situation, och jag står för det jag sa. Men jag blev blåst som fan, har sett sidan förr, bara förträngt det.
Men ni fattar väl fan att hon inte kan gå utanför karaktären! Hahaha. Synd att det var fejk. :/ Hur som helst brukar det väl vara off-lajv när det är "sovdags" anyway? Jävla smart drag av grabben ändå att slippa trä på gummikepan.
Wurrup?
Alltså, är det inte off-lajv att ens prata om att det är ett lajv? Borde han inte typ: "Herre-Tor, du vill sätta vad på min kuk?" <--- Fast på medeltidssvenska såklart.
Funkenteller P25
Borde han inte typ: "Herre-Tor, du vill sätta vad på min kuk?" <--- Fast på medeltidssvenska såklart. medeltida heter det uppenbarligen..
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
ja att jag gick på den får jag väl bjuda på... utgick från SvD antar jag. det värsta är väl att svaren troligtvis knappast är sämre än vad de hade fått i en "riktig" frågespalt
http://www.kommandot.se/wp/
Lite graorrrrr
Du få bli min flickvän Hej Jonas. Du kan få bli min flickvän. Då får du känna på en redig dase på 24cm. Ring 070-4570165 så ses vi snart. Max Levengood, Hahaha, garvade åt det där av någon anledning. Kommentar till det som Rachel länkade ^^