[Video] [Natthumor] Videohälsning till mamma och pappa
ÅCK!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Producent
2010-06-11 23:31
Tråkigt att folk fortsätter lägga upp denna när dom försökt få ner den. Dock är ungen jävligt rolig på ett sätt ^^
Moderator
2010-06-11 23:32
Fattar inte hur han tänkt att föräldrarna ska se detta när dom är på resturang?
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Hahahaha!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-06-11 23:35
Trixig-person3 F13 det finns mobiler med internet these days you know, det finns även stavningsprogram :)
Riktig natthumor!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Hangaround
2010-06-12 01:47
Tråkigt att folk fortsätter lägga upp denna när dom försökt få ner den. Orkar inte söka upp fakta kring klippet. Vad menar du? Är det ett känt klipp? Eller är det utav personliga skäl?
Jag skrattade dock till klippet. Bra jävla frilla och pondus på och i kisen.
asså nervösa barn <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag förstår inte, det är helt klart kul men förstår inte x) får känslan av att killen inte är svensk och försöker göra en hälsning på svenska.. vet inte, kanske är ute och cyklar..
Hahaha, det kanske låter gott MEN jag är hemma hos katrin o blabla
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Moderator
2010-06-12 18:02
Konstig, jo de vet jag. Men varför skulle föräldrarna sitta o äta middag o ba: "ohja! vi kollar fall vår son lagt upp en hälsning på youtube:DDDD!" ... undrar om dom gjorde ett videosvar.
Trixig-person3 F13 Skickat videon via mobil till föräldrarna? Sen kanske Katrin och Samuel tyckte den var lustig och la upp den på internet.
Vi är överallt!
Moderator
2010-06-13 10:45
hahaha fyfan va nervös ;D
//TW
Producent
2010-06-13 12:35
Hare så kult på resturangen, hääjdåå!
One Day.
Moderator
2010-06-13 17:34
Går fortfarande inte ihop i mitt huvud, men vad gör det. Söt pojke iaf.
Undrar hur videon kom upp på youtube, föräldrarna som busade lite?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Toastare
2010-06-14 00:01
Hejsan mamma och pappa! Jag har kollat på denna i tre dagar nu (inte i sträck alltså)
Jag skyller allt på Emma!
är det för att du blir varm inombords?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Toastare
2010-06-14 17:27
nej, för att jag skrattar åt honom..
jk :)
Moderator
2010-06-14 22:29
NEEEJ VAD SJUKT! xD hahahah fick precis bekräftat att ungen bor här i sundsvall och jag känner hans äldre syrra hahaha
//TW
Ge mig tillbaka mina 30 sekunder. Vad är det jag missar när jag inte finner det här särskilt underhållande alls... nånstans....överhuvudtaget?
pojken har ju nån typ av störning, synd om honom, inge kul alls
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Shyffert: Ge mig tillbaka de två sekunder det tog för mig att läsa ditt inlägg. Finner det inte särskilt nödvändigt alls... nånstans.... överhuvudtaget.
Dieallot ge mig tillbaks de 2 timmar det tog för mig att vakna :(
Dieallot ja, jag ställer en fråga om vad som är roligt med klippet. Störning eller ej så fanns det ju inget av värde alls. Svar nu tack.
Toastare
2010-06-15 16:28
shyffert, synd att jag inte är admin längre.. du måste ju ha nån gammal användare. Hmm vem var det som brukade vara så där bitter och tråkig?
ja, jag ställer en fråga om vad som är roligt med klippet. Störning eller ej så fanns det ju inget av värde alls. Svar nu tack. fan att det alltid är du som är svintråkig och allmänt konstig.
För att förklara: Pojken pratar roligt i ett roligt tonläge med konstig svenska och är allmänt söt och verkar lite efterbliven (han är nog inte det) det är roligt.
justja rolig dialekt och ser rolig ut.
croim okej. det är tur att man har olika humor, eller att jag har humor och vissa skrattar ÅT andra på något sjukt synsätt. Nej, det är inte roligt med utvecklingsstörda barn som leker med en filmkamera. Och det finns dessutom för många, så OM det förmodan fanns en poäng var den död ca 1 vecka efter Youtubes genombrott. Jag förvånas och facineras lite dock av folks låga intellekt och brist på humor och allt vad det innebär. Därav min nyfikenhet och utfrågning. Förlåt om jag stör.BountyBoo F30 Jaha? Ja, det var synd att du inte var admin längre så du kunde... ?
Jag förvånas och facineras lite dock av folks låga intellekt och brist på humor och allt vad det innebär. Därav min nyfikenhet och utfrågning. Förlåt om jag stör. Intellekt har ingenting att göra med att denna video är rolig, du är den med brist på humor. Nej, du är inte förlåten.
Toastare
2010-06-15 19:34
shyffert, nu är du väl fördomsfull. Han är ju inte utvecklingstörd... så lågt intellekt och dålig humor får du stå för.
Nej vänta nu, internets mest självrättfärdiga PK-hjälte kallar en stackars unge utvecklingsstörd? Illa. All kredd är förlorad. Det här känns ungefär som när präster som lever i celibat blir påkomna med att sätta på småpojkar. Tror allt vi behöver en ny "shyffert" som sprider moralkakor och pk-lektioner i trådarna nu.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Toastare
2010-06-15 19:45
Bu, är alla moralkakor i kakburken slut nu :(((((((
Han är ju så sjukt jävla hilarious att man bara vill sparka ut hans snea tänder. :') "Det kanske låter gott....?"
Wurrup?
Toastare
2010-06-28 13:19
Jag kan den utantill... och brukar även göra egna versioner av den.
Toastare
2010-06-28 14:11
Underhållning.. sparka ut hans tänder? Vad snackar du om. Det är världens coolaste unge!
störande unge... :OOOO
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
min teori är att han har skrivit ner innan vad han ska säga (säkert ihop med den här katrine och samuel) och när han spelar in videon läser han innantill, därav de skeva betoningarna på ord. han är ju knappast utvecklingsstörd.
kuk - kunst und kultur
"åck vad äter ni förresten? Jag undrar vad ni äter" - påväg att bli en klassiker
hahaha det roligaste är när han andas högt 0:20
BountyBoo F30: Det är ju just DÄRFÖR jag vill sparka ut hans tänder. Han är så för jävla ball att jag bara vill slänga mig upp ur datastolen, dansa glatt åt honom, och ge han en sån jävla spark på käften att han tappar varenda tand. In conclusion: Om han tappar alla tänder, blir det ju ännu mer hilarious. Eller hur?
Wurrup?
älskar han. och.. och
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
det kanske.. låter GOTT!?