I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Rapparen Sophia 8 år

Övrigt - Webbsidor

2010-06-08 21:44

[Video] Rapparen Sophia 8 år

Så cool att jag dör lite. Sånt jävla självförtroende skulle alla småkids behöva tycker jag! :)

Delam tange barat

2010-06-08 22:06
Hon var ju tjockt dålig. Inget flow alls, skitdåliga rim, uselt delivery och aslam refräng. Bland de sämsta svenska rapparna jag hört. Sånt här skit som ger hiphop dåligt rykte. Hon borde överväga att skjuta sig själv.

2010-06-08 22:30
haha den var ju stenhård.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-06-08 22:31
Nu har jag lyssnat på den en gång till och måste säga att hon är så fruktansvärt dålig. Kan knappt artikulera orden, varierar inte sitt flow någonting utan studsar bara taktlöst på snaren i beatet.

När en rappare är sämre än till och med Mange Schmidt då börjar man undra. Nej, detta var inte bra alltså. Det får 0 av 5 av mig och kunde jag ge minus skulle ge ut så många minustecken att det skulle se ut som en avkiljningslinje.

Har bara ett tips till "Rapparen Sophia": Lägg ner. Du är ingen rappare och du suger på det du gör. Släpp inte dina låtar innan du tränat mer och lärt dig hur man flyter på ett beat och hur man rimmar. Usch!

2010-06-08 22:33
Håller fullstændigt med prinsmio, flowet ær som sagt fruktansvært dåligt. helt off beat! rimschemat ær uselt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-06-08 23:21
så pinsamt att jag dör lite.
Producent

2010-06-09 01:52
Förortsungarmusik är inte direkt något jag gillar.

Kul att hon kör dock, hoppas hon blir bättre sen :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2010-06-09 08:13
PrinsMio, jag instämmer fullkomligt. Väldigt roligt att se hennes självförtroende som var på topp, måste väl vara hennes föräldrar som sagt att hon är jätteduktig. Men... hon var väldigt dålig, så dålig att jag nästan SPYR!

2010-06-09 13:05
hahahaahaa hennes crew som är runt om, hahahaha

2010-06-09 14:32
Hon sterotypar YO!!! haha och det borde vara åldersgräns på Rap.
PrinsMio sa allt som borde sägas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-09 20:40
haha, ni sitter och hatar på en 8-åring, fattar ni det själva?
så jävla fult whoa har blivit.

2010-06-09 21:00
ThisIsArt:
Det är ganska sorgligt. :P
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-06-09 21:10
Alltså, dumidioter på den här sidan. Läs igenom era egna inlägg en gång. Det är en jävla 8-åring i Lilla Melodifestivalen. Ni måste ha allvarliga problem.

2010-06-09 21:30
haha, jag undrar vad ni som hatar lyckades åstadkomma vi åtta års ålder i musikväg. jag mimade till lisa nilsson, typ...men ni var säkert underbarn!
Delam tange barat
Poet

2010-06-09 21:34
för man måste ju va bättre själv för att kritisera någon...

men jag anar lite ironi i gubbarna här ;)
"life's a garden, dig it."

2010-06-09 21:42
korkat folk som inte fattar ironi..

2010-06-09 21:58
Hahaha, faktiskt. Mitt inlägg var rakt igenom ironi och jag visste att nån skulle störa sig på det och reagera satt och garvade för mig själv när jag skrev det. Klockrent att såga en liten unge på ett "allvarligt" sätt, det är min kopp humor.

2010-06-09 22:23
Haha söt unge.

Jag vart inte helt övertygad om PrinsMios inlägg var ironi eller inte. Det finns ju folk till allt:P
Men det var faktiskt kul^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2010-06-09 22:26
Är ni nya på internet? Betoningar och ironi framgår inte riktigt här. Såvida du inte använder kursiv text etc.

Men fail på erat "ironi"-inlägg.

2010-06-09 22:30
Känner jag en irritation hos dig ThisIsArt?:P
Producent

2010-06-09 22:35
haha, jag undrar vad ni som hatar lyckades åstadkomma vi åtta års ålder i musikväg.

jag vill veta hur många hoppade kedjor på en cykel hon klarade av i 5 års ålder................ .. . .

2010-06-09 23:40
Jag var fullkomligt seriös, kan vara ett av de sämsta framföranden jag sett. Då jämför jag henne med pojkar och flickor i hennes ålder som varit med i t.ex. Amerikanska talang och dyl.

Hon var sämst, sämst, sämst!

2010-06-10 00:05
Alltså, för att göra en sak klar.

Allt jag skrev var ju sant, även om jag skrev det EXTRA HÅRT och bedömde henne som en vuxen eller som en som håller på med musik seriöst och om ni inte fattade ironin i detta, så är det ni som är efterblivna, inte jag som inte skrev det med kursiv stil (som att det är nån jävla internetlag på att man ska skriva ironiska foruminlägg med kursiv stil, snälla, lär dig tolka saker istället), skämt blir inte roliga om man gör dem självklara och förklarar dem medans man berättar dom. Undra vem fan som är ny på internet...

DJ

2010-06-10 00:45
skulle vilja veta vad hon tycker om sin rap-debut om sådär 10-12 år :)
c"ó) http://thisishiphop101.blogspot.com/

2010-06-10 01:39
Detta har varit uppe tidigare

HAHA asg åt Prinsmo! :D

2010-06-10 07:21
snälla, lär dig tolka saker istället

Hur länge har du varit på den här sidan? Om folk fortfarande säger att Stanislav är dålig, kan någon besserwissrig jävel lika gärna såga en 8-åring. Folk gillar att sparka upp öppna dörrar här.

2010-06-10 10:16
Shizzlewizzle DOPE RAP SHIT
Vi är överallt!
Moderator

2010-06-10 13:58
Vilken jävla rebell! Hon går minsann inte och lägger sig när föräldrarna säger till.
Stenhård unge.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2010-06-10 16:17
Trixie

Hahaha bästa inlägget i hela tråden. Min kopp med te det där:P

2010-06-10 17:17
trixig, jo men vad sänder detta för signaler till alla barn som tittar på programmet. det är fruktansvärt oansvarigt av svt att låta en sådan här låt ställa upp. nej, det är inget stenhårt med att komma för sent till skolan och att strunta i sina sovtider.

rakt ner i knarkträsket

//Yde - yo yo rapparen yde
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-06-10 17:47
cool söt liten tjej :) men hon borde träna några år till sen kanske.

2010-06-10 19:55
swissfckinwatch : Hur länge jag varit medlem på Whoa? Sen ungefär 1999-2000 tror jag, kanske nåt år tidigare eller nåt år senare...

2010-06-10 20:28
Hon sätter hela whoas audioforum i skamvrån. Sveriges M.I.A

Jag ser en collab med Slim Thug i hennes framtid.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-06-10 21:33
tycker att de är kul att läsa en del av kommentarerna. Även om dom är otroligt ironiska så känns de ungefär som en del tror att dom kom ut ur mammas mage och levererade rimes som ingen någonsin skådat innan. Kom igen grabbar, svälj stoltheten och ge bruden en eloge för att hon faktiskt försöker bryta trenden inom schlagern ;)

2010-06-10 22:17
complexity: du menar Rhymes, inte "rimes"

//Yde - du borde bannas
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-06-10 22:55
ge bruden en eloge för att hon faktiskt försöker bryta trenden inom schlagern ;)

Tror både dogge och markoolio skulle bli upprörda om de hörde dig säga det där. Måttligt upprörda.

2010-06-10 23:30
fronda
frispråkarn

//Yde - just sayin'
www.myspace.com/ydetobbe

2010-06-11 00:07
BJÄÄR: låt alkoholen stava som den vill :)
MARVINGAYE: Och hur gick de för Dogge och Markoolio?

2010-06-11 09:55
complexity

De försökte bryta trenden inom schlagern?

2010-06-11 15:57
@Prinsmio

Är vi helt retarderade? Om du läser dina två första inlägg igen och antar positionen som någon som inte känner dig så undrar jag hur man någonstans skulle kunna utläsa någon slags ironi eller glimt i ögat.

För att uttrycka ironi på internet i framtiden kan jag tipsa om ";)"-smileyn. Den brukar fungera.

Kursiv text är det ingen internetlag på; enbart vanligt jävla språkkunnande.
Idiot.

2010-06-11 16:37
ThisIsArt

Seriöst, det blir ju kul för att INGEN skulle säga att en 8-åring borde skjuta sig etc. Eller tror du på allvar att folk skriver sånt? Kursiv text vid ironi har nog inte så jättemycket med språkkunnande att göra. Kthanksbye

Det är helt klart inte bra, men jämfört med mig (och vad jag åstadkom vid åtta års ålder) så är det bra. Men nu handlar det ju inte om "Åh vad söt, GUUH va rolit att hon rappar", enligt mig, utan snarare "Njae, hon borde ha väntat några år och tränat hemma". Som någon skrev i tråden, hur reagerar hon på det här om några år? Kommer hon vara stolt?

2010-06-11 19:01
@Anenkekfali

You gotta be shittin' me. Nu är väl inte Whoa det forum jag besöker mest och har kanske inte riktigt koll på nivån här men; Jo, många människor i världen skulle kunna säga på allvar att hon borde skjuta sig.

Var det bara jag som inte skrattade av inläggen eller?

2010-06-16 01:16
ThisIsArt:

Det blir lite tramsigt när du hoppar in och ska tillrättavisa någon som med uppenbar sarkasm menar att en 8-åring borde skjuta sig själv, det blir löjligt på riktigt när du går på stordefensiven för att det visar sig att du var en av få som inte såg det ironiska.
När du, till synes på fullaste allvar, menar att man på något sätt måste ge en förklaring när man använder ironi i skrift börjar jag känna att du bjuder på en alldeles egen dos av hånande undermening.

Go easy on them trees, Jack..

2010-06-16 02:56
Haha, nu efter att han klargjort att det var sarkasm kommer alla in, "Lulz, jag är smart, ni är n00bz."

2010-06-16 23:13
@swissfckinwatch

Haha; true, true.

@butternuts

Ansåg det var stötande att han bad en 8-åring begå självmord, och när han senare menar att jag är efterbliven för att jag inte insåg sarkasmen i 2 hatisk inlägg på varandra så blev jag lite uppbrusad.
Var aldrig min mening att starta någon shitstorm. ;)
(tror inte du behöver komma in och rädda honom heller; det tyckte jag kändes lite tramsigt ;) )

2010-06-17 01:34
swissfckinwatch

Eller så fattade folk direkt, bara det att man inte kör "HÖHÖHÖHÖ JAG FATTADE DIN IRONI!", eftersom det är överflödigt. Om man däremot inte förstår så blir det ju uppenbarligen något att diskutera.

Men grattis, du och ThisIsArt lyckades missa samma poäng!

2010-06-17 02:57
TIA:
Enligt dina tidigare föreskrifter är din parantes ironisk (du vet, blinkande-smiley-för-att-markera-ironi-teorin), innebär detta att du inte tycker att jag är tramsig..?

Om det du fick ut av mitt svar till dig var att mitt inlägg försökte rädda någon så är det lite synd.
Jag menar, det är tydligt att du kan språket (även om du kanske borde fräscha upp dina skills kring användandet av semikolon), men du har nog lite svårt att tolka det du läser.

Och.. din förklaring om vad som hände innan stämmer ju inte, du brusade upp när du insåg att du missat poängen.

The trees, Jack..

2010-06-17 10:09
yoyoyoyoyoyooyo!
(Hey, hey, hey!)

Hahahaha.. LOL! :p
Rappare

2010-06-28 04:48
Hur kan folk ens förvänta sig att en 8 åring ska kunna flowa lika bra som dom som rappat längre än vad hon har levt? Haha, låter bara riktigt dumt.

Men jo, hon sög verkligen. Hon var skitdålig, men samtidigt måste jag säga att hon var urgullig med den där kepan på sin krulliga skalle.
Wurrup?