I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Samtidigt i Japan

Övrigt - Webbsidor

2010-05-27 12:35

[Video] Samtidigt i Japan

Skruvat värre.

Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-05-27 13:20
haha cp-video, varför kollade jag på den :P

//Yde - konstigt som fan
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-05-27 13:47
det är klart en vagina från en sjöjungfru som blivit avhuggen av en propeller. Och ja sjöjungfruar har stora vaginor.
 HELSINGBORGS IF!

2010-05-27 15:03
Hahahahaha Fan vad jag garva i slutet.
Sprängdes den? :'D
Men då.

2010-05-27 15:44
de va de sjukaste... tror den sprängdes.

vill inte dyka med såna!

2010-05-27 18:11
Fejk!
Tag i tid Tulo! Tag alltid Tulo!

2010-05-27 20:51
Det där måste ju vara fejk. :P
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2010-05-27 21:27
Postum P20
GZARZA P21

vad förväntar dni er me att skriva att de är fejk?
att ni blir upphöjda som några allvetande gurus?
att folk ska kolla på den och konstatera att "oj! dom där killarna har nog rätt.. så smarta dom är! den där är nog inte verklig. den är nog fejk! tänk att jag inte tänkte på det. så dum jag känner mig nu. oj oj oj, jag tänker aldrig efter en enda sekund utav sväljer allt på en gång!"

seriöst tror jag inte det finns en enda jävel som känner sig mer "upplyst" nu än innan ni skrev, ni har inte tillfört en enda vettig åsikt som folk inte har tänkt och ni har inte gjort någon på gladare humör.

dra åt hellvete jävla nollor, inte en enda skit på hela whoa bryr sig om att ni tror en exploderande jätte vagina inte är en levande varelse.

2010-05-27 22:43
watakushi

kamma dig!
ha ha Det är ungefär som man sitter ett kompisgäng och kollar på något liknande, några tror inte att det kan vara sant och ropar ut "fake" eller "det kan inte vara sant" osv. känns fullt normalt, skulle nån däremot börja bajsa ur sig saker som just kom från ditt tangentbord skulle jag fan kasta ut honom från balkongen.

töntjävel..

notera för övrigt GZARZA's ":P", brukar tyda på att man inte vill hävda något på blodigt allvar
Mabuhay!

2010-05-27 22:43
glömde :P
Mabuhay!

2010-05-27 22:55
Daddy-dan :)

2010-05-28 01:16
påminner om när de hittar klitoris i south park

2010-05-28 01:26
Klippet är äkta, havsfittan är däremot artificiell. Vad som fejkfjortisarna syftar på med sina patetiska klottrande vet jag inte, håller med Watakushi att denna fjortissubkultur är smått irriterande.
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-05-28 01:47
Om du lägger upp ett klipp på internet så gör du de för att dela den med andra, annars kan du kolla på den själv. Och lägger du upp den i en tråd så gör du de för att andra ska kunna få kommentera och säga vad dem tycker om klippet. Om vissa tycker/tror/anser att den är fake så får dem väl fan göra de. Eller måste alla tycka som trådskaparen?

Jag tror också den e fake men eftersom det verkar vara förbjudet att vara skeptisk så ska jag inte poängtera ut de allt för mycket och istället förbereda mig för jordens undergång 2012.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-28 01:53
TopDogz147
klart som fasen att vaginan är fejk, saken är den att alla fattar det. och ingen bryr sig om du fattat det. och om någon mot förmodan inte skulle fatta att den e fejk, desto roligare och bättre.

2010-05-28 02:58
Fair enough. Jag trodde på allvar att folk trodde den inte var fake, och reagerade därefter på attackerna på dem enda som verkade hålla med mig om att den va fake. Det är sent.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2010-05-28 04:54
Och sedan kan man ju också försöka vara lite kritisk till det hela. Fakta som: 10% utav havet är outforskat kanske(?) säger en hel del om att det nog finns sjukare saker där nere än någon slags böld som skulle likna ett könsorgan på undersidan. Så helt osannolikt är det väll ändå inte att den mot förmodan skulle kunna vara äkta. Jag tror dock på det motsatta, but still.

Ibland är man nog lite väl snabb att döma, då man idag aldrig är säker på vad som riktigt eller ej. Jävla teknik.

2010-05-28 06:33

Första delen. Ser ju liiite cp ut när de sitter massor på berget som sedan bara försvinner skitfort uppåt..
Men då.
Hangaround

2010-05-28 12:37

2010-05-28 14:02
TopDogz147
Dude, jag reagerar inte på att folk skriver att de anser klippet eller det som händer i klippet vara oäkta utan fenomenet att behöva kludda ner ett tråd med FAKE och ingeting annat. Om någon frågar, shit är det där på riktigt? Så tycker jag det är motiverat att droppa nej det är fake. Men fan bara gå och spamma fake i varenda jävla tråd får mig och se rött. Det är samma jävla idiotfanskap som att gå in i varenda fucking tråd och skriva +1 eller first! Hade jag varit admin här hade fan varningar flygit ut åtföljt av bans.

Est. 1984

2010-05-28 19:07
Watakushi

Haha vad fan är det med dig mannen?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2010-05-28 23:29
GZARZA P21
joo jag är lite trött sisådär. men annars mår jag bra, tackar som frågar.
själv då, mannen?

2010-05-29 11:28
Det är bra mannen

2010-06-02 21:21
Det måste vara fake ju
Blood on my dick or shit on my knife

2010-06-06 14:32
fake! det är från gangtapes