I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Artikel] Förgripare blev själv offer

Övrigt - Webbsidor

2010-05-25 14:54

[Artikel] Förgripare blev själv offer

Blir så jävla arg när jag läser det hära.

Svenskt rättsväsende i sitt esse!

Läs artikeln här

Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2010-05-25 14:54
http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/article1041569.ece
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Moderator

2010-05-25 15:02
Antar att du inte bara blir arg på sexualförbrytaren?
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Moderator

2010-05-25 15:06
Men var ska gränsen gå? Självklart bör det prövas, i ett extremfall skulle det ju vara tillåtet att tortera och mörda vem som helst i sitt hem om man bara kan styrka att man själv blivit utsatt för brott. Antagligen kommer misstankarna avskrivas ganska fort, men man bör utreda. Rättsäkerheten måste ju finnas för alla, även våldtäktsmän.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2010-05-25 15:59
Gärningsmannen ska vara glad att han vara blev grovt misshandlad. Hade pojkvännen dödat honom skulle jag inte se något fel i det.

Tråkigt att han blir åtalad dock, men det lär förhoppningsvis nog inte bli något straff. Gärningsmannen ska däremot få ruttna bort, samhället klarar sig ganska bra utan honom.

2010-05-25 18:37
så du tror på dödsstraff?
SMÅLAND!

2010-05-25 18:52
Finns la någon lag att man får använda så mycket våld som situationen kräver? Jag skulle inte se det som något överdrift om han slog gärningsmannen medvetslös.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-27 12:47
Gärningsmannen ska vara glad att han vara blev grovt misshandlad. Hade pojkvännen dödat honom skulle jag inte se något fel i det.

Håller med.

2010-05-27 14:27
Vad är grejen? Klart det ska utredas och testas i domstol om han använde mer våld än vad som krävdes?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-28 12:35
alltså vad håller folk på med egentligen! klättrar in via en balkong för att våldta en annan! Aliens please adopt me!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2010-05-29 11:06
Ännu ett bevis på att lagar har väldigt lite med rätt och fel att göra.

Fuck rättssäkerhet. Han borde blivit utkastad på gatan med våldtäktsman tatuerat i pannan.
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2010-05-29 14:19
Försöker vi överträffa varandra i våldtäksmanshat här?

Ok, jag tycker fan att maken borde ha skärt av kuken på snubben o sen trycka in den i munnen på honom o sen kasta ner honom från balkongen!!!!!!!!!!!!!!!!
SEN BORDE HAN HA KASTAT NER SIN TV I HUVUDET PÅ HONOM OCH KÖRT ÖVER HONOM MED BILEN TRE MILJARDER GÅNGER!!!!!!!

prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-05-29 19:58
Jag höjer med att vi dränker hans familj
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986
Toastare

2010-05-29 23:27
Legoland, klart våldtäktsmän också ska ha rättsäkerhet men kanske inte när de utför våktäktsdådet. Förstår väl vem som helst att man skulle reagera som den äkta maken i den situationen.. och som sagt, han ska nog vara glad att han inte är död.
Jag skyller allt på Emma!