I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Sjukt snyggt skateklipp

Övrigt - Webbsidor

Producent

2010-05-21 22:39

[Video] Sjukt snyggt skateklipp

Min polare länkade det här klippet till mig över msn för ett tag sen.
Tyckte det var riktigt grymt filmat med passande musik till!

2010-05-22 00:42
Mycket snyggt! Mycket varial heelflip! Mitt favorittrick :D

2010-05-22 01:32
Sätt den förut.Det e ju inge svåra trick men det handlar ju inte om det häller . Det e ju grym jävla skön känsla i den grymt proddat och filmat inge att klaga på. Gör att man vill ut och skata och filma nu!

2010-05-22 03:41
riktigt snygg.. synd att den va så kort bara.. vill ha meeer!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2010-05-22 11:19
Riktigt snyggt gjord!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Moderator

2010-05-22 11:23
Ballt :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Hangaround

2010-05-22 18:54
fan jag måste träna mer. jag kan inte det där! det ser så jävla lätt ut men vafaan.
http://matildaberggrens.blogg.se
Hangaround

2010-05-24 10:24
Sett denna tidigare. De kör snygga grejer och det är alltid snyggt med lite HD-slowmotion. Kan dock bli lite för mycket utav det goda ibland.

Ett tips är att kolla in Skate & Create klippen. Både från 08 och 09. För dem som inte vet så är det fyra skateteam som har några dagar på sig att bygga ihop en park/kuliss och sedan skall de göra en kort film om det. Nedan så är det DVS bidrag från både 08 & 09 då jag tycker att just DVS gjort bäst ifrån sig.

2010-05-24 14:48
SpT: Haha, jävla dödsrail i första filmen 1:20!
Hangaround

2010-05-24 15:20
Haha ja, nästan 90-gradersvinkel på det.

2010-05-24 15:31
spt's filmer var bättre
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Rappare

2010-05-24 19:38
SpT P23
Tycker Osiris Skate and Create är roligare ;D

Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Rappare

2010-05-24 19:43
Eller varför inte Greg Lutzkas del i Globe United by Fate
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Rappare

2010-05-24 19:45
Trippelpost, men det är det värt!

Håll er till Slutet, överfett!

Hangaround

2010-05-24 20:09
sincedayone P20
haha jag förstår det. Men jag är en sådan där tråkig jävel som gillar seriösa saker, jag tar det mer på allvar då också haha. Men Greg Lutzkas del där är sinnes.

Nu övergår detta i snyggt foto till snygg åkning istället. Men Wes Kremers del i DC's Skateboarding Is Forever är ett jävla ös!

2010-05-24 20:19
xlnt

Snyggt men stör mig som fan att dom valt att köra närbild på tricken. Jag tycker helt klart man ska undvika "head cut" (eller hela jävla kroppen cut i detta fallet), i 90% av alla lägen. Man förlorar för mycket utav åkarens style när kroppen inte syns... speciellt armarna och knäna stör jag mig på när man inte får se. Men precis som olwansa är det nog inte tänkt att vara särskilt tech, utan mer arty.

SpT

Dvs gjorde sjukt bra ifrån sig men också Etnies (som också vann 2009) film höll hög standard, Sean Malto är ju löjligt tight på brädan.
Hey

2010-05-24 20:52
Skön stil bra filmat skön music gör nästan allt i skate filmer behöver inte göra världens trick men visst man ska sticka ut lite från mängden. Vill man ha stil bara söka på Pj Ladd så får man upp troligtvis en av dom med bäst stilen men de e ju oxå upp till var och en.

Producent

2010-05-24 21:29
mkt ytterligare snygga grejer som länkats här :)

warmoose P21
Det jag gillade med klippet jag länkade va mest att det just var så bra filmat, HD kvalitet, slowmotion och närbild på många av tricksen (inte alla dock), samt musiken till! Vart som en riktigt skön musikvideo :)
Inte den typ av filmstil man brukar se mest av i skatefilmer, så detta stack ut en del!

Dock skulle jag ju störa mig på om alla skatefilmer enbart hade inzoomning på tricksen så man ej såg åkarna, men här tycker jag ändå det var rätt skön variation och närbilderna förstärkte känslan en del..
Rappare

2010-05-24 21:40
Kan rekommendera er som vill blanda humor med bra skejt borde kolla in Trasher King Of the Road. Sjukt roliga filmer.

Spana även nedanstående klipp, från Lakai, Fully flared Mike Mo fullständigt köttar videon. Bästa delen i den filmen

Rappare

2010-05-25 09:16
Helt uppe i varv nu och tänkte dela med mig av kanske den sjukaste jävla vurpan inom skateboard. Corey Duffel från Foundation, That's Life!