I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] Old school boomboxar/ghettoblasters finns nu på Coulisse

Övrigt - Webbsidor

2010-05-17 15:27

[Webbsida] Old school boomboxar/ghettoblasters finns nu på Coulisse

http://www.coulisse.se

Efter en omänskligt hård och lång vinter är det dags att hälsa sommaren välkommen. Det görs bäst med en heldag i parken. Vi har under vintern samlat på oss en del riktigt schyssta boomboxar som förgyller ditt hem och/eller din park. Förra säsongen sålde vi 38 boomboxar, i år ska vi försöka möta den enorma efterfrågan som finns med att ständigt erbjuda nyservade och fina maskiner, det kan dock bli glapp om trycket blir hårt, så ligg inte på latsidan om du verkligen vill ha en grym boombox.

Gå in på http://www.coulisse.se och klicka dig vidare till ´Ghettoblasters´

Det kommer flera olika modeller inom kort.

Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE

2010-05-17 19:00
Fan va grymt. Helt okej priser också. Springer ni mycket på loppis?

2010-05-17 20:04
fresh! bästa på länge alltså..
Tu m'emmerdes!

2010-05-18 01:13
jävligt fett. ska nog investera i en sån när lönen trillar in.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma

2010-05-18 18:06
6 stycken bandare endast?
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-05-18 22:52
fett, satt o snackade på jobbet förut om charmen med att göra riktiga mixtapes. fett nice med en blaster

2010-05-19 11:37
Fan va grymt. Helt okej priser också. Springer ni mycket på loppis?

Mellanöl

Tack! Man hittar inte så mkt på loppis faktiskt. Har andra hemliga leverantörer (;

Kane

Ju, med tanke på att det finns ingen butik i Sverige som har mer än en boombox till salu, det finns ingen till salu för tillfället på Tradera,blocket eller Whoa så tycker jag att 7 st vid första update är inte så lite. Det brukar aldrig vara mer än 5 boomboxar i stocken då trycket är fett bra. Just nu ligger det stilla då vi kunde nte skicka nyhetsbrevet pga tekninska problem.

fett, satt o snackade på jobbet förut om charmen med att göra riktiga mixtapes. fett nice med en blaster

Philip

Eller hur! Coulisse kommer släppa massa tapes i år (både mixtapes och hela album) så se upp för tunga grejjer.
WWW.COULISSE.SE

2010-05-20 13:01

Det är ju fett mycket. Visa en sida som har fler

2010-05-21 16:21
jävlars, den fetaste var ju redan såld. grymt tips annars.

2010-05-21 20:22
Kan bara rekomendera honom. Köpte av han för en månad sen. Köpte ingen värsting, men verkligen nöjd med kvaliten och priset.

Tack!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2010-05-23 13:56
Vad kostar det att serva en Blaster? jag har typ 6 st i varierande kondition.
SMÅLAND!

2010-05-23 17:58
Vad kostar det att serva en Blaster? jag har typ 6 st i varierande kondition.

Mja, det beror på vad som ska fixas. Går du till en raparatör kan du räkna med att slänga 500 svenska dollars för att gubben ska titta på blastern sen extra avgifter för remar,reservdelar etc.
Om du ska göra det själv kommer det att kosta mellan 50-200 kr. Sen kan det vara så att visa reservdelar går inte att få tag på helt enkelt.
WWW.COULISSE.SE

2010-05-23 18:09
allright, dom problem jag har med några är t.ex att en av becken inte funkar eller att en högtalare är paj. Högtalare kan man ju kanske fixa själv, men sen vetifan.
SMÅLAND!

2010-05-23 20:30
du kommer nog aldrig fixa de uatn professionell hjälp. säld de till mig istället sen spendera pengarna på sprit (=
WWW.COULISSE.SE

2010-05-24 00:18
Haha hur fett som helst!
Synd man är pank som en motherfucker.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-24 03:19
OsvenskTiger P27 Du kan få köpa, men efter att jag är färdig med dom, håller på att göra lite custom painting.
SMÅLAND!

2010-05-27 12:36
Feta!! fucka dem nya med ipoduttag hehe
Producent

2010-05-27 21:47
är de nån som vet om kassettdäcket måste fungera för att använda en kasettadapter? min fungerar men den är riktigt jävla trög så de går inte att spela kassetter
http://www.soundcloud.com/luegoods

2010-05-28 08:28
är de nån som vet om kassettdäcket måste fungera för att använda en kasettadapter? min fungerar men den är riktigt jävla trög så de går inte att spela kassetter

Ja och nej,om den är trög innebär det att ant reamaran är utslitna och utstrechade eller det finns skit i mekaniken som gör det svårare för motorn att rulla. Det finns risk att du bränner motorn om du rullar med kassettadapter då men det ska fungera .
Däremot rekomenderar jag istället en fm-sändare
http://www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=100314&title=iZound%20FM-s%e4ndare%20FMT-750&

den är kanske dyrare än kassettadapter men man sparar mkt på energin istället
WWW.COULISSE.SE

2010-05-28 08:29
*remar inte reamaran (!?)
WWW.COULISSE.SE

2010-05-30 20:12
fet tråd, mera bandare :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-31 02:16
Det är bra skit! köpte en förra veckan, funkar skitbra!
Follow the dao, right about....NOW!

2011-05-16 13:55
Istället för att skapa ny tråd uppar jag denna. Köp en boombox.
WWW.COULISSE.SE
Producent

2011-05-18 14:37
HAHA vilken tur att dom inte "vägger" så mycket så att man orkar bära dom ;D