I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Börja tjäna pengar från Internet. Hittat ett sätt som funkar.

Övrigt - Webbsidor

2010-05-05 12:41

[Video] Börja tjäna pengar från Internet. Hittat ett sätt som funkar.

Jag gjorde en liten reklam video för det hela. Jag signa upp i söndags och jag har redan tjänat mig några dollar..

Checka Videon :

2010-05-05 12:44
http://www.multispot.ws

Gå in där sen klicka på¨DVD länken så kan ni göra samma sak som jag redan idag

2010-05-05 12:44
Hemsidan är under construction så den kommer se nyare ut om några dagar

2010-05-05 15:01
Till nästa gång: Försök att åtminstone få med lite information om hur det går till innan du offentliggör din hemsida/koncept/sjukt dåliga idé
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Admin

2010-05-05 15:17
Luktar pyramidspel långa vägar.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-05-06 00:10
springsten P19
för dom som tar sig tid och tittar på Videon så förklarar den allt. Hur är det sen en dålig Ide ? på vilket sätt ? det funkar ju? Om det inte hade funkat så hade jag kunnat hålla med om det men nu gör det ju inte det

2010-05-06 08:25
lol.."all you have to do is to get as much people to go to your website".

riktigt seriöst! verkar skitbra!! jag signar direkt!! fan rik jag kommer bli!!! WHOOO!O!!
tut!

2010-05-06 10:05

2010-05-06 10:07
Kolla på den kortfilmen istället sen kan ni komma med era roliga kommentarer. Min video va bara för att få folk att kolla på deras presentations video som förklarar saker och ting lite bättre

Admin

2010-05-06 11:54
Det var just deras presentationsvideo som fick mig att tänka pyramidspel. "Du får pengar för upp till fem personer som använder sig av vår tjänst. Och du kan tjäna pengar i fem led". Och det kostar bara 10 dollar i månaden...

Det finns inga enkla sätt att tjäna mycket pengar på. T o m de som scamar lägger ner hårt arbete och mycket planering om de ska bli framgångsrika. Det här är precis som de där sekteristiska bolagen som vill få dig att sälja deras produkter och värva nya säljare. Det kostar dig bara 5000:- i startavgift men sen tjänar du pengar på alla som du värvat och deras värvningar i oändligt stora led. Pyramidspel med dörrförsäljning vid sidan om så att det ska se lite legitimt ut.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-05-07 18:59
Gud... du fattar att du måste grinda din länk i flera månader innan du får ihop tillräckligt många som signar upp som i sin tur måste grinda med sin länk...

Snabba pengar existerar inte
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2010-05-07 20:00
Pinsamt.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...