I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Reggaeton + barn = bad match

Övrigt - Webbsidor

2010-05-02 23:02

[Video] Reggaeton + barn = bad match

Detta är ju bara feeeeel! Hade för det första aldrig låtit min dotter dansa i en video på det här sättet, och pojken är så provocerande som bara tjockisbarn kan vara.

(Inlägget ändrat av mellanöl 2010-05-09 16:48:35)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-05-02 23:07
ful unge...inge mer besök till McDonald för han
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-05-02 23:24
Förstår inte hur man kan få två sommarklädda 10-åringar som släpar med fötterna och viftar med armarna till att vara stötande. Och tjockisen är grym ju!

Buritooooo

2010-05-02 23:56
HAHAHAHAHHAHHA

2010-05-03 00:46
Wtf?

2010-05-03 02:26
Det där är inte så farligt i jämförelse med det här:

Married to the money, fuck the world, that's adultery

2010-05-03 02:48
haha, drömställe för peddos!
http://www.myspace.com/kpeemusic
Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART!
FET SKIT!

2010-05-03 04:03
Gogaku

Jag tycker ditt klipp var lite äckligt alltså.. Typ obehagligt.

2010-05-03 08:46
hehehe, el nino mas bonito e ju fett rolig. Och jag tycker inte d e nåt problem med tjejerna, det ser ju mest gulligt ut, typ barnprogram.

Den andra videon är ju lite tveksam. Först och främst så måste jag säga att de där tjejerna är skitduktiga och det var det jag reagerade mest på. Sen tycker jag att dom kunde skippat dom rödsvarta dräkterna, det blev lite för mycket. Hade dom gjort den dansen med lite mer baggy stil, typ mjukisar så hade det nog blivit gulligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-03 11:48
waaah, ok första videon var ingenting jämfört med andra, men jag tänkte mer "om det var min dotter". Plus att reggaeton musik ofta anspelar på sex, inte minst när man dansar till det. Men andra videon.. Det värsta var ju att de var grymma dansare, grymmare än många dansare jag känner, men kläderna tog nästan allt fokus bort från dansen och det är jävligt synd när man kan dansa så bra

2010-05-03 16:10
dom tjejerna i andra videon var ju svinbra men wtf kläderna.

2010-05-03 18:24
GAIA P28

Jag håller med. Fick en obehaglig känsla när jag först såg klippet.

Men jag håller dock med om att dom fortfarande är grymt duktiga dansare, men det känns inte riktigt ok att dansa i de sorters kläder och på det sättet när man är runt... 8-10 år.
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2010-05-04 13:42
Kunde inte kolla mer än 5 sek på Gogaku's klipp..
Men jag håller dock med om att dom fortfarande är grymt duktiga dansare, men det känns inte riktigt ok att dansa i de sorters kläder och på det sättet när man är runt... 8-10 år.

Håller med!
Tycker inte så små barn ska vara sexiga på något sätt. Finns mer passande kläder..

2010-05-09 14:46
Jävligt opssande kläder för så unga tjejer.. Men dom va ju väldigt bra på o dansa. (2nd video)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2010-05-09 14:48
Och samtidigt när jag kollade lite på videon så fick jag bara en bild av en massa pedofiler som sitter där o gottar sig. :S
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob