[Youtube] Scarface som skolpjäs
Haha :D
Producent
2010-03-29 22:42
Fudge va knarkat...
One Day.
Producent
2010-03-29 23:13
vilken lärare låter små ungar som dessa splea upp en ganska rå scen?? dock va det bra gjort =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Haha klockrent :D
"Visst är det vackert.."
Producent
2010-03-29 23:39
Aaah, tänkte precis lägga upp den ;P Men helt ärligt, hade jag varit förälder till ett av dem barnen, hade jag fått flipp på läraren som lät dem göra detta. Fan, min lillebror spelade "åsneprinsen" i sin skola, men det kanske räcker med att tänka på att detta var i USA...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad....hemskt. :/ Vem kom på idén liksom... Var ju knappast en omröstning i klassen där Scarface vann haha..
Producent
2010-03-30 01:44
Haha många hysteriska tanter som kommenterar på youtube. Hade min unge varit med hade jag varit sååå stolt hehe
Hangaround
2010-03-30 10:46
JAG ÄLSKAR DET
http://matildaberggrens.blogg.se
Moderator
2010-03-30 11:05
Haha skitcoolt! Min son ska också spela Tony i en skolpjäs någon gång.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhahahahaha
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
You wanna fudge with me?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha popcornen var ju klockrent
Just because i stand over you don't mean you understand me
När man tror att amerikanen inte kan bli mer idiotisk kommer detta.
Hahaha det sjukaste jag sett! Motherfudger!
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Hahaha jävlar vad coolt :D
synd bara att det var så jävla dåligt =( Det kan ju vara kul det med och visst dom är barn men fan va tråkigt det var.
mhm
Hamlet, Romeo och Julia och manga andra pjaser vi gjorde som barn ar ju ocksa i grund och botten valdsamma. Det jag kanske tyckte var lite grovt var att de snackade oppet om "coke' och detta anvande av ordet "fudge" som vi alla vet vad det egentligen betyder. Annars ar det ju ganska harmlost. Dock haller jag med, skumt val hehe.
At the gates of Eternity...
hahaha fa-an vad dope XD
Hej, Träffat Jacob?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Härmed är tråden förstörd..... fan
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
potatissuger P22: Vadå fake? Hur kan en PJÄS bli mer fake än vad en PJÄS är? Det är ju inte direkt så att dom RÅKAR hålla en pjäs och sen ba "Oj fan, det blev ju ganska tungt.." Fattar inte direkt poängen med fakehunters ändå.
Wurrup?
Jag skulle gissa på att det inte är den enda poängen som går förlorad i ditt fall...
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Hahaha fudging hell!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Tror ni verkligen i konservativa USA att foraldrar skulle tillata en sadan sak? Jag anade lite ugglor i mossen nar jag sag hon "larare" leda ut killen pa scenen som gav Tony dodsskottet, kandes lite overkill for att starka autenciteten. Men Potatissuger bekraftade det hela. Sa nu kan vi alla sova gott :)
At the gates of Eternity...
potatissuger P22: Istället för att förolämpa mig kan du väl åtminstone förklara för mig?
Wurrup?
klippet blir ju itne automatiskt dåligt bara för att det är fake. det är ju fortfarande kids som står där och säger fudge och snackar cox. det e ju det som är kul. inte idén om att nån i usa skulle göra en sån grej.
den är så "autentisk" så att man nästan förstår att det är fake... så mycket och bra rekvisita...det krävs ett erfaret regisreande för det faktiskt.... sjukt kul var det dock!
HAHAHA detta är ju bara för bra
www.myspace.com/nemonic