I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Alex Jones-9/11 Road To Tyranny Part 1

Övrigt - Webbsidor

2010-03-19 05:36

[Video] Alex Jones-9/11 Road To Tyranny Part 1

Youtube-länk
Han har gjort fler filmer, dags att vakna

(Inlägget ändrat av Poker_face 2010-03-19 08:27:09)

(Inlägget ändrat av friktion 2010-03-19 17:54:41)

2010-03-19 05:37
Ps hjälp till att sprida dessa filmer så mycket ni kan! det är ingen copyright då han som gjort filmerna vill att dom sprids gratis såmycket som möjligt, eftersom det e viktigt att alla får reda på sanningen.

2010-03-19 10:21
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-19 13:51
Alltså Alex Jones...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-19 18:06
härligt att du fått en uppenbarelse... Alex Jones kan ha de han är ju röjd. såg nån Bohemian grove dokumentär, vilket va den sämsta skiten jag sett. Där hävdar han att folk knullar och super hejdlöst men att "bandet tog slut". Täta människor samlas och har ett sorts midsommar firande, har ett skådespel med musik,låtsas bränner en människa. ser ut som en vanlig B teaterpjäs hela grejen. Alex jones hittar på saker
LEGALISERA CANNABIS

2010-03-19 19:01
Bohemian Grove dokumentären är ju så jääävla roligt! Bästa delen är när de är ute och rekar med bilen och Alex tror att de blir förföljda av en annan bil med svarttonade rutor. De åker en stund med bilen i släptåg och Alex's upphetsade berättarröst beskriver hur bilen tveklöst är ute för att spana på dem. Sen rätt som det är så kör den mystiska bilen om och vidare. Alex: "Apparently they did not follow us after all.."

2010-03-20 00:30
slangan det e ju bara ta en tit ut i världen å se hur det ser ut. bohemian grove grejen att dom knullar varandra stämmer, men det va inte för att bandet tog slut utan för att det sker inomhus. kolla hans radioshow, allt han säger kan backas upp av bevis å federala papper. kolla bara vad som händer i island just nu. Eliten försökte råna landet på fler miljarder, precis som dom gör med sverige å resten av världen, men island fick nog å stod upp för vad som e rätt å för sigsjälva. vilket aldrig hänt förr. jag tycker vi borde göra samma sak i sverige, varför ska vi betala våran egen undergång till utländska banker? Reinfeldt är med i Bilderberg group, som först blev påkommna i sverige. VAKNA

2010-03-20 00:32
Slangan du skriver "legalisera Cannabis" å jag håller med dig! å det e precis det jag pratar om, vi är folket, vi vet vad som är rätt å fel. varför ska vi vara förtryckta?
varför ska vi behandlas som kriminella för att vi unnar oss en härlig gås ibland?
å det e samma grup som sett till att cannabis blivit kriminaliserat, pg.a ett flertal orsaker som enbart är en ekonomisk fråga för dessa fåtal indevider.