I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[bilder] Liu Bolin. The Invisible Man.

Övrigt - Webbsidor

Hangaround

2010-03-15 10:45

[bilder] Liu Bolin. The Invisible Man.

Hittade en riktigt cool grej. En man som målar sig efter de miljöer han blir fotograferad i. Jag hade själv svårt att hitta honom på en bild där han smälter in perfekt.

http://v1kram.posterous.com/liu-bolinthe-invisible-man

2010-03-15 15:07
Coolt
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Moderator

2010-03-15 15:29
Så jävla svår att hitta var han ju inte, väldigt enkel skulle jag snarare säga. Förutom på den här, där han var lite klurig.

Den här var jävligt cool också

Men det var helt klart en väldigt ball grej!
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Hangaround

2010-03-15 15:54
KaptenKrok P24
Så jävla svår att hitta var han ju inte, väldigt enkel skulle jag snarare säga. Förutom på den här, där han var lite klurig.

Det var på den bilden det tog en 3 sek iaf att hitta honom. Annars hade jag inga problem med det heller.
Moderator

2010-03-15 18:48
Aha du menar inte mer komplicerat än så. Ja om man tänker på det sättet var han lite klurig att hitta.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Hangaround

2010-03-15 19:42
mysteriskt....

2010-03-15 22:09
Fan vad grymt, men det ser ju über photoshopat ut, fattar inte hur man kan måla så perfekt så det ser ut som han är genomskinlig.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Poet

2010-03-15 22:40
Ballt! Annorlunda koncept :)
At the gates of Eternity...