ankenfali nu kan jag faktiskt dra en liten story... för två år sen pluggade jag med, och blev nära vän, med just en tysk snubbe. vi umgicks rätt mycket under det halvår han var här och han bodde naturligtvis hos mig vissa helger då vi ofta befann oss på en fältstation och han inte hade boende i stan. iaf, han återvände till bremen, och han planerade att komma till sverige för att hälsa på och självklart var planen att han skulle bo hos mig. några veckor innan han skulle komma dök det dock upp ett brev, pappersbrev alltså, där han skrev att han kände sig osäker på de homosexuella känslorna jag hade på honom och att det kanske skulle vara jobbigt just därför. det var alltså en två-sidors utläggning om det hela... jag höll på att bryta ihop då några sådana känslor absolut inte funnits från min sida, + att han faktiskt hade bott i en lägenhet som jag delade med min dåvarande tjej:) det redde ut sig, så nu tror han iaf inte att jag är tänd på honom, men naturligt nog så är vår jargong en aning påverkad av detta och officiellt har jag faktiskt en tysk pojkvän.
http://www.kommandot.se/wp/