I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Youtube] Snubbe sväljer mikrofon.

Övrigt - Webbsidor

2010-02-27 11:58

[Youtube] Snubbe sväljer mikrofon.

Får smått panik och kväljningar av den här filmen, men ack så roligt.

Dock dålig kvalitét.

Länk till http://www.youtube.com/watch?v=gpTGuCn0Mr8

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2010-02-27 12:18
Har inte klickat på länken men antar att det är tyska bröllopet?
Den är ju sjukt rolig men jag undrar alltid vad som hände sen. Överlevde han?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-27 13:07
Klassiker har jämt undrat om den inte är fake.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-27 14:42
såklart den inte e äkta

2010-02-27 16:56
Jag undrar hur fan han sjunger om han får in hela jävla micken i käften^^

Sjukt kul oavsett om det är fake eller inte:P
Han måste ju överlevt. eller?:S
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2010-02-27 17:17
((MAAD))

2010-02-27 18:22
har för mig att denna blivit officiellt fake-förklarad av de som gjorde videon på någon webbsida.
ska leta.

2010-02-28 19:59
hahaha!

2010-02-28 23:25
ja verkar rätt fejk.. den första reflexen han borde ha är att dra i sladden..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Producent

2010-02-28 23:33
haha vem bryr sig om det är fake eller inte? ärligt, tröttnar ni aldrig på "det måste vara fake"?

2010-02-28 23:50
Konstigt P22
Håller med!

2010-03-01 01:10
hahaha! men tycker den säger mest om tyskar och deras stil och traditioner, påminn mig om att ALDRIG skaffa en tysk flickvän som vill gifta sig
http://www.kommandot.se/wp/

2010-03-01 01:13

2010-03-02 00:15
snubben bokstavligt talat ba Käkar upp micen!
Inte ens de tyngsta rapparna klarar av något sådant

2010-03-02 00:25
bperb

Skaffa en tysk pojkvän, han fick in rätt mycket i munnen ändå. Keep in mind liksom.

Det såg kul ut! Roligt klipp, haha. Eller hur man nu skriver ontopic i en sån här tråd utan att skriva "Den är fake".

2010-03-02 01:16
ankenfali

nu kan jag faktiskt dra en liten story... för två år sen pluggade jag med, och blev nära vän, med just en tysk snubbe. vi umgicks rätt mycket under det halvår han var här och han bodde naturligtvis hos mig vissa helger då vi ofta befann oss på en fältstation och han inte hade boende i stan.

iaf, han återvände till bremen, och han planerade att komma till sverige för att hälsa på och självklart var planen att han skulle bo hos mig. några veckor innan han skulle komma dök det dock upp ett brev, pappersbrev alltså, där han skrev att han kände sig osäker på de homosexuella känslorna jag hade på honom och att det kanske skulle vara jobbigt just därför. det var alltså en två-sidors utläggning om det hela... jag höll på att bryta ihop då några sådana känslor absolut inte funnits från min sida, + att han faktiskt hade bott i en lägenhet som jag delade med min dåvarande tjej:)

det redde ut sig, så nu tror han iaf inte att jag är tänd på honom, men naturligt nog så är vår jargong en aning påverkad av detta och officiellt har jag faktiskt en tysk pojkvän.
http://www.kommandot.se/wp/