I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Facebook friend suggestions - för heta brudar = bluff?

Övrigt - Webbsidor

   

2010-02-19 22:15

Facebook friend suggestions - för heta brudar = bluff?

Ni vet friend suggestions på facebook, hette tidigare people you may know har jag för mig. Det har hänt två gånger nu att det har varit en brud (två olika alltså) med spanskt namn som haft en bild som såg lite för bra ut för att vara sann. Ena bruden satt med ett tight linne som man såg pokies igenom och den senaste fotade sig själv med göten putandes i vita stretchbyxor.
Självklart klickade jag för att se mutual friends och i båda fallen så var det en limiterad sida utan någon info, bara bilden och inga mutual friends.
Är det här någon slags bluff av något slag? Någon annan som varit med om samma sak?
Jag har inget intresse av brudarna Spoiler(jag har redan världens bästa) men när man ser en het brud så blir man ju nyfiken och eftersom båda fallen var så lika så blev jag misstänksam.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.