I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Req] Bästa pokerklient?

Övrigt - Webbsidor

2010-02-16 20:13

[Req] Bästa pokerklient?

vilken är enligt er den bästa pokerklienten? vill kunna köra lite freerolls och sånt utan att behöva göra en massa insättningar först!

Producent

2010-02-16 20:14
partypoker har feta freerolls för nya spelare, jävligt bra klient. har fastnat för den.

2010-02-16 20:22
aight, ska kolla in den. tack man!

2010-02-16 20:40
Pokerstars har en freeroll på $1000

2010-02-16 20:54
Mest trafik och skönast klient (enligt mig) på pokerstars,
freerolls finns det väl en del, inget jag vet mycket om dock.
^ Smart sagt.
Producent

2010-02-16 21:08
pokerstars, enda klienten jag upplever att man förlorar med bra händer. har man färg, har någon kåk, ALLTID. synar man allt sen när man är lack, då bluffar dom, och DÅ vinner man. och då var det så här i nästan 2 år som jag spelade på pokerstars. sucks.

2010-02-16 21:38
har för mig att partypoker har bra first deposit freerolls. med bra värde!
Käft då.

2010-02-16 21:44
jag gillar pokerstars.. annars finns ju betsson
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2010-02-16 23:00
Konstigt P22
Så brukar det ju alltid låta från "förlorare" ;)
Måste lära sig handskas med variansen, och det räcker inte alltid med att ha den bästa starthanden, eller bästa handen på turnen, tyvärr.

Upplever mest sånt bullshit på lägre nivåerna dock, vilket är ganska uppenbart då det är mer nybörjare som synar ut med skit och råkar träffa. Spelar man rätt så vinner man i längden, gäller bara att ha råd med swing upp och ner.
^ Smart sagt.

2010-02-17 01:16
Palla freerolls :P Jag spelar unibet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-17 02:49
Unibet spelar jag ganska mkt på också.. dels pga av rakeback, dels för att jag gillar klienten och för att det är skattefritt.
 Malmö FF!
Producent

2010-02-18 21:02
Konstigt P22
Så brukar det ju alltid låta från "förlorare" ;)
Måste lära sig handskas med variansen, och det räcker inte alltid med att ha den bästa starthanden, eller bästa handen på turnen, tyvärr.

det där är bull, enbart bull. så tyst... eller ska jag skriva "käften"? för det jag sagt har inget med det du skriver att göra...

2010-02-18 21:23
Konstigt P22
Haha, fan snackar du om? Så du menar att Pokerstars, världens största pokerklient skulle rigga spelen? eller att DU och BARA DU skulle ha sån jävla otur HELA TIDEN?

Sånt jävla skitsnack från fiskarna...
Go on, skriv "käften", eller varför inte gå ännu hårdare? ;)
^ Smart sagt.
Producent

2010-02-18 22:26
Poker_face P20
läs det jag skrev. sen det du skrev. du snackar starthand mannen. inte JAG. och lugna dig fan.
Producent

2010-02-18 22:27
eller att DU och BARA DU skulle ha sån jävla otur HELA TIDEN?

jag lovar dig, det är låååååååååååååååååååååååååååååååå(<--- kolla vad långt)ngt ifrån mig som har det du kallar "otur"..
googla på "bot pokerstars" och läs på innan du låtsas vara någon professor ;)

2010-02-18 23:27
Konstigt P22
"...enda klienten jag upplever att man förlorar med bra händer."

Poker_face P20
"...och det räcker inte alltid med att ha den bästa starthanden, eller bästa handen på turnen, tyvärr."

Fastna gärna inte på ett ord och försök förstå vad jag menar så ska du se att det blir mycket lättare för dig.

Och skrattade åt ditt "googla på bot pokerstars", men bestämde mig ändå att kolla.
Skrattar mer nu kan jag säga... Samma slags personer som du som gnäller om bots och skit.
En som tror att han spelar mot en bot för att killen han spelar emot sitter på totalt 12 bord samtidigt, hört talas om multitabling?

Och en som babblade om Pokerstars slumpmässiga "chatt-bot-skydd".

Jag beklagar din förlust på Pokerstars, men kom inte och gnäll på bots/riggning/ovanligt mycket bad beats. Så låter bara en patetiskt dålig förlorare.
^ Smart sagt.