I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] Fet uppgradering av min hemsida

Övrigt - Webbsidor

2010-02-13 12:11

[Hemsida] Fet uppgradering av min hemsida

Har de senaste 3 veckorna slitit blod, svett och våld för att få ordning på min hemsida som brakade samman tidigare i Januari. Så vad för modifieringar har jag gjort?

* Hemsidan är återuppbyggd från grunden.

* Online butik som säljer det jag skapar, bland annat beats samlingar, mallar till FL Studio med mera.

* Mp3 spelare som spelar upp de kickar som whoas medlemmar har gjort på mina beats.

* Bilder på den utrustning jag skriver mina beats med.

* En lista med mina beats som finns till försäljning

* Nyhetsbrev, anmälan för prenumeration (31 får två utgåvor varje månad)

* Information om mig.

* Länkar till de sidor jag håller till på nätet.

* Högerspalten håller kommentarer från medlemmar på olika sidor vad gäller det jag gör.

* Mycket småpul och finesser under huven.

Besök sidan.

PS. Om ni vill ha bort nån låt från mp3 spelaren så skriv ett PM till mig och jag fixar det snarast.

(Inlägget ändrat av mellanöl 2010-02-13 12:23:21)

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2010-02-13 18:17
Vet inte vad du vill ha ut av din tråd, om det bara är en informations tråd.
Men loggan till vänster känns lite sådär före windows 95. Och att sidan var rätt seg.
Jag har ingen personlighet

2010-02-13 19:01
Mycket var fult. Allt var egentligen fult, men särskilt loggan. Är det du som ser smygfull ut på bilden? Ger inte världens mest seriösa intryck kanske.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Producent

2010-02-13 19:28
Håller faktiskt med, sidan är riktigt ful, känns oerhörd stel samt väldigt amatörmässigt uppbyggd.
One Day.

2010-02-13 23:48
Suck. Jag vet seriöst inte vad ni klagar på. När det gäller hemsidor så gäller det att ha ett så minimalistiskt lagd så budskapet framträder så tydligt som möjligt.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Producent

2010-02-14 00:11
men den ska ju endå vara injudande...e den inte så lämnar man sidan ganska fort. Nu känns det bara stel o tråkig.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-02-14 00:26
När det gäller hemsidor så gäller det att ha ett så minimalistiskt lagd så budskapet framträder så tydligt som möjligt.

Ja visst det kanske är sant. Ditt budskap framträder dock inte direkt tydligt?! Första intryck jag fick av sidan var att den sålde något som inte kändes äkta. Tv shops fake typ.
Forumssignatur...<br>

2010-02-14 00:57
Känns ungefär som en sån hemsida man hamnar på om man trycker på "CONGRATULATIONS YOU ARE THE 1000.000 VISITOR, PRESS HERE AND CLAIM YOUR 1000 DOLLAR" eller va det brukar stå, hur som helst så känns din sida som en sån! men kul att du gör musik, alltid kul med musik. det tycker jag.

2010-02-14 01:59
haha måste hålla med, du ser lite pedo-full ut på bilden

2010-02-14 02:43
Bra att man kan förhandslyssna på beatsen man köper?
Är det bra att ha en låt där du? säger att du runkar åt småbarn, samtidigt som du har den där bilden?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2010-02-14 05:26
Hahaha trodde först när jag kom in på sidan att jag hade hamnat fel då det såg ut som nån sån där spam sida men sen så såg jag den übersnygga jobro loggan och då förstod att jag att jag hade kommit rätt. Sen så fattade jag ingenting av sidan. Mycket märklig site. Dock så måste jag ge dig lite props som får en att känna sig som att man hamnade på 90-talet igen, det är inte helt lätt.
SUCK SHAFT
Producent

2010-02-14 14:13
jag klickade på "hiphop beats" och väntade 20 sekunder. sen stängde jag ner sidan.