[Video] Karusellen ft Ben Bling & Östermalms Boys - Fucking Hip Hop
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2010-01-24 18:00
haha dom var ju rätt träffsäkra. Speciellt andra killen ... lät ju faktiskt lik Sebbe. "Vi drar till fjällen, fest hela kvällen" :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Producent
2010-01-24 18:01
Videon var snyggt gjort på riktigt, den mest roliga var ju Ben Bling, haha "ja jag är han som bara rappar om mig själv" ^^
Oracle P26 Kaka menar du... Men nog lät nån som Sebbe som bara nämner något snabbt innan fjällen-versen hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2010-01-24 18:09
aah ja Kaka skulle det stå. Gillar hunden också.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
haha riktigt tungt!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Haha, kaka-imitationen är ju klockren!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Producent
2010-01-24 22:06
Haha den andra var kul faktiskt
frågan är: ska den första som rappar vara en parodi på stanislav? eller vem menar dom? tyckter den cleanaste raden är "vikter tunga/långa hundar" & "jag har levt hela mitt fucking liv i en ruschelkana!"
tack_för_fisken P22 Utgår från att det ska va Sebbe... Vilka är östermalm-boys?
om det ska vara på Sebbe så är det en riktigt dålig parodi. Kaka och Ken är ju klockrena
Jag trodde den första snubben gjorde en av lirarna i AKB, Akalla boys.
Boyz n the wood
hahahahahahaa mer från Karusellen tungt shiit!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Hahaha Sista killen... har han blackface WTF?!
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Lägg ner grabbar...säg nått i låten ni skrivit själva haha de va kartellen//kaka Ken ring markoolio alal världens artisters texter man fick höra rader ifrn..... kicka eran egna stil istl för att kapa andras.....skämmer ut er! ärli
Hhaha kollade på videon noga nu oxå... kapat programreb....kartellen rakt av ... imellan åt illa
Producent
2010-01-25 02:10
hard2find, du är inte seriös va? haha. den enda som skämmer ut sig nu är ju du.
Vi vill testa skumpa/ torka rumpa/ skära pumpa/ vikter tunga/ långa hundar/ älskar plugga/ äta glass/ KAKA mörda den där skiten!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Andra snubben var klockren!
Beat the odds like an abusive freak show owner
hahahahaha det som gjorde denna värd var ju "kakas" vers
mhm
Ironiska låtar är seriöst
"jag har levt hela mitt fucking liv i en ruschelkana!" haha så jävla bra!
Forumssignatur...<br>
Våra bitches i sängen tills natten är slut för mig går det snabbt, alltid under en minut. Haha snubbe två är så jävla grym!
Forumssignatur...<br>
Jo snubbe nr två kan nog gå solo o ta det där på turne
hard2find, hahahaha driver du? pajjas
B
Välkommen till 2010, här kör vi blackface... : / 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Moderator
2010-01-25 20:11
Karusellen släpper en banger som lovar ett fantastiskt 2010 för svensk hiphop!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Konstigt P22 ElajT Ah jag driver... så sånna som er får lite saker att görah :) Skööna grabbar niiiii Haha
Vem var rasisten som drog en robert downing jr.?
Est. 1984
Fidelis: Är han rasist för att han sminkar sig i ett roligt YouTube-klipp? Låt grabbarna ha kul. Tungt förövrigt! Försöker bara komma på vem första snubben ska föreställa. Tänker någon ur AKB, men har inte så stor koll på dom.
YouTube-kommentar: "banarii (7 timmar sedan) de e ju smarta? som visar sina ansikten också ... finns alltid folk kopplat till kartellen som kommer känna igen de här ute på gatorna" I lol'd.
jag har inte så stor koll på AKB men Enligt youtube taggarna på youtube har dom slängt in "Kartellen Kenring Akallaboys svensk hiphop" så jag skulle med all säkerhet säga att det var nån från AKB.
B
elajt Eller för att bara få fler träffar.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Blackface.. oki dokes
At the gates of Eternity...
hahahahaha, andra killen har det i blodet! KARUSELLEN FOR PRESIDENT! :D
typ, eller?
yazer P19 Andra snubben är tyngre :P
yazer Shyte, han va tung ju :D
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
andra snubben e TüünG! ey han har gjort beat, skrivit text, rappat filmat o klippt!!!
elajt Eller för att bara få fler träffar. varför slängde dom upp bara, kartellen, kenring och AKB som dom troligtvis försöker spela? dom hadde nog kunnat fyllt allt med eminem andra grejjer om det va det dom va efter
B