[Utmaning] Alla världens länder på 15 min?
Pröva! Okej, NÄSTAN alla! Alla FN-anslutna länder åtminstone. Kom ihåg att det är på engelska också! Hur många klarar du?
Intressepenisen hårdnar!
fuck de!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klarade 120-nånting, sånt här är ju omöjligt, det är mikrostaterna i Stilla Havet, Afrika, karibien m.m. som gör det svårt.
Intressepenisen hårdnar!
86 st det var mitt hjärnsläpp som gjorde det svårt.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Alltid varit dålig på geografi, 83 blev det till sist.
Still in the bridge
Sjukt svårt för mig eftersom det är på engelska. Har inte alls så bra koll på vad länder heter på engelska helt enkelt. Ett test på svenska, då jävlar skulle det bli mkt poäng. Har nött geografi som grabb.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
You got 145 out of 195 Countries of the World
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Moderator
2010-01-24 01:30
Säger också som elitz, nötte sönder när jag var liten. Och blir trött när jag inte kan namnen på engelska.
time isn't wasted when you're getting wasted .
114!
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
151!
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
104... skulle ju blitt typ 20 till om det va på svenska... men det var kul
Mabuhay!
Efter dagar av hård träning har jag börjat komma upp i 180+ vid varje försök, det känns dock som en omöjlighet att nå full pott någonsin, det hade varit bättre om länderna fylldes i med en färg när man satt dem istället för en bleffatext som täcker massa andra länder.
Intressepenisen hårdnar!
45! haha, totalt hjärnsläpp!
Klarade 192 nyss, nu är man ju officiellt geografilärare.
Intressepenisen hårdnar!
Missade Nauru, Bahrain och Öst-Timor.
Intressepenisen hårdnar!
Satte ändå Burkina Faso ananrs var resultatet ingen höjdare...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Wasteapa01: Jobbigt att missa ett sådant givet land som Nauru : )
"Who the motherfuckin' bawse?"
Moderator
2010-01-25 23:38
Jaja, nu ska jag också börja öva!
Moderator
2010-01-25 23:56
Fast skiter nog i det , 96 blev det endast ..
Hangaround
2010-01-26 01:19
110..drygt att se vilka sjalvklara lander man missade, t.ex. Island:)
^^Ouch!
Äntligen! Full pott! Bara 6 sekunder kvar sen tog Argentina hem allt! Detta måste firas!
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa vikken jävla snubbe
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida
Vad ska man ha för strategi? Kontinenter, bokstavordning eller bara random? PZ
Soulable: jag brukar börja med ministaterna i Stilla Havet, sen Västindien och centralamerika, sen arbetar jag mig från sydostasien genom hela Asien, genom Arabiska halvön och ner över Afrika. Europa är svårast eftersom det är så litet och "skyltarna" täcker allt.
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa har säkert hängt ut på wikepedia o kopierat in ifrån "alla världens länder A-Z"
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Sköt_dig_själv: har nött det där säkert 20-30 gånger så tillslut sitter det ju, är ju inte konstigare än att man lär sig glosorna utantill.
Intressepenisen hårdnar!
haha..sitter alla med kartboken i hugsta hugg och försöker spela smartare än alla andra :P
grek
Det här är ingen bra tid att sitta och hålla på med detta. Ändå satt jag i en timma säkert o kämpa ;P
Producent
2010-02-03 02:30
89 st. Fan, man kanske skulle följt med lite mer på geografilektionerna i skolan...
One Day.
Efter cirka 20 stycken tog förrådet slut.
Hahaha... 58!
Fick 159 första gången. Kunde fler, men jag slösade bort ett halvt år på att försöka stava Bosnien and Herzegovina och Liechtenstein. Hade ingen aning om att Liechtenstein stavades med ett IE i början.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Klassiska doldis-nationer, på engelska, för er som totalt snöat in er på denna lek: San Marino Timor-Leste Sao Tome and Principe Comoros Hela Västindien i princip (Trinidad-Tobago, St. Kitts and Nevis, St. Lucia, St. Vincent and the Grenadines, Antigua and Barbuda, Dominica...) och alla små önationer i Stilla havet (Vanuatu, Tuvalu, Kiribati, Fiji, Tonga, Samoa, Micronesia, Palau, Nauru, Marshall islands, Solomon islands.) (Skryter lagomt!)
Intressepenisen hårdnar!
159 på första försöket. Fastnade på stavningen på: "Mauritania", "Comoros", "Belarus". Kände inte till: "Palau", "Timor-Leste", "Marshall Islands", "Solomon Islands" och "Sao Tome and Principe". Missade resten. Narau fick jag faktiskt. Sjukt att man har pejl på den :)
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Länderna rullar in som de ska, det går bra nu! Klarade 195/195 både igår och idag.
Intressepenisen hårdnar!
Jag fick 215 slå de ni!
Det är bara att älska.
Kung!
Intressepenisen hårdnar!