I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Youtube] Swat team fail

Övrigt - Webbsidor

   

2010-01-20 14:31

[Youtube] Swat team fail

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-01-20 16:55
Haha fan va klantigt

2010-01-20 17:16
ägd!
fullfjädrad när jag kickat en gås..


2010-01-20 22:24
Dagens snutar!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-01-20 22:50
ahahhaha grisjävel
 Some say they expect Illuminati take my body to sleep

2010-01-20 22:52
Haha!, riktigt nice!
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-01-20 23:30
hahaha sämst! rätt åt honom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.