I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ett Skate Klipp

Övrigt - Webbsidor

2010-01-13 21:47

Ett Skate Klipp

Ett Gammalt Klipp När Jag Kör En Nosegrind. Om Du Endå Checkar Kan Du Slänga En Kommentar!
http://www.youtube.com/watch?v=h8Nci-Ruo88

Rappare

2010-01-14 13:30
 ööööööööööööööh

2010-01-14 14:22
Har du inget "nytt" klipp då där du gör nått mer advancerat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround

2010-01-14 14:27
Det här är en bra grund för att starta en ny vad-är-det-med-apan-tråd.
Jag gillar det rosa i filmen.

Nej men seriöst. Som Blaze_We säger, lägg upp en kort film eller vad som helst. Detta gav mig inget, du kanske skall lägga upp detta på ett skateforum ist. Även om jag och många andra älskar skate här så var detta ganska träligt.

2010-01-14 15:16
Gör en hel film innan du lägger upp något här... Bara ett tips
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-14 15:49
grattis, du gjorde en nosegrind.
don't watch me, watch yourself

2010-01-14 17:02
Nee jag har inte nytt "avacerat" på film för jag har ingen filmkamera just nu sen e de vinter oxå lite svårt att få bra klipp. Jag har en hel film men vill inte lägga upp på grund av att jag inte e nöjd med den. La upp klippet bara för att de skulle va kul om non slänge non vettig bra kommentar lr kritik därför la ja upp de!. Tricket var bara en nosegrind som tog 2 försök men ja tkr själv att de ser ok. Men folk får ju tycka vad dom vill.

2010-01-14 18:55
haha du e go du...lite svårt att ge kritik/beröm på 2 sekunders film...inte mkt till editering eller dylikt....nä gå tillbaka till arbetsbordet! =D
tut!

2010-01-14 19:02
olwan

Dyslektiker? Ingen diss, bara undrar..

2010-01-14 20:30
MisguidedAngel. De går att skriva nåt bra fast de e bara 2 sec kan tyckta till och tricket stilen spotet och lite.
GAIA Haha nee de e ja inte

2010-01-15 00:05
Ett tips kan ju vara att lägga på en slowmotioneffekt, du får du nån extra sekund på klippet. Och då kanske man även hinner se vad du gör så man kan ge dig någon form av kritik.

Passar på att låna tråden, handlar delvis om skateboard med också en del om Facebook.
Jo, har man raderat en film man hade på facebook, finns det någon möjlighet att få tillbaka den? någon som vet?
Bör tilläggas att det var en skatefilm jag o några polare gjorde för 5 års sen, fet var den!

2010-01-15 13:42
Ahhh de skulle ja kunna gjort men tyckte inte de passa in. Man ser tricket.