[Video] K-One tar upp beefen med Medina IGEN. Helvete!!!
Stämningen mellan Medina grabbarna - Sir David Husselhoff och K-One har under hösten och vintern 2009 varit ganska hetsk. När det nu var dags att spela in ett album tillsammans trodde nog de flesta att känslorna hade svalnat - så är INTE fallet! På vägen ner till Sölvesborg var det helt plötsligt beef igen. Vi får hoppas att grabbarna kan hantera situationen som vuxna människor och inte låta känslorna gå ut över business. MBFIMG - Swedish HipHop on CPR.Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi! Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG (Inlägget ändrat av Oracle 2010-01-11 22:42:18)
My Best Friend Is My Grind
Producent
2010-01-07 15:34
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG SKRATTAR IHJÄL MIG .... eller inte, lägg ner nu
k one. cant stop laughing! sjukt kul asså haha!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
haha! k1 köttar på, bra jobbat! jaojao_ Vad skall läggas ner om jag får fråga?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Keione är delphin-pop & borde skaffa mohawk!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
K-one borde sadla om till rappare! (ingen diss, han är bra på det han gör också. men det vore så roligt!)
stajl: "beefen", meningslösa, tråkiga klipp. En eller 2 gånger är det roligt, inte mer.
jaojao_: Men ta av dig seriositetsmössan och sluta gnäll. Gillar du det inte så skriv inte i tråden. (dock skrev jag att jag inte gillade Lorentz och M. Sakarias i deras tråd så jag kastar sten i glashus) Men ändå. Fortsätt spotta ut videos till oss som är sugna på lite lätt underhållning!
:)
Producent
2010-01-08 20:08
lägg gärna upp det i rätt forum om du ska kasta ut såna här videos som inte ens har med svensk hiphop att göra.. fan reglerna gäller väl alla på sidan?
lägg gärna upp det i rätt forum om du ska kasta ut såna här videos som inte ens har med svensk hiphop att göra.. fan reglerna gäller väl alla på sidan? Jag tycker du borde bli moderator här på whoa. Du håller koll på alla trådar & kan varenda regel i huvudet. Bra att någon pluggat på i alla fall..
Pz /
FreddaH
väx upp. man kan aldrig bli rolig när man försöker va. beroende av uppmärksamhet e ni iaf, men för ert bästa lägg ner era videoklipp, snart blir ni för uttjatade hos alla
Aska på
Fan... det verkar verkligen som att Whoa är inne på sista andetaget. Skulle inte förvåna mig om den här sidan inte existerar inom ett år. Real talk, no diss.
För att folk inte diggar din wacka skit? Skippa hybrisen, du är inte svensk hiphop bara för att du spammar sönder forumet med ditt nonsens dagarna i ända.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Shit vad är folks problem? Även om ni tycker det är tråkigt bla bla bla så är det någon som är aktiv alla fall och pushar. Så patetiskt att folk hatar på detta, ta det med en nypa salt istället. Fucked up vad folk än gör bra som dåligt ska det genomsyras av smutsiga hatare. Ta bort era konto, seriöst.
S-oteric - Nej... för att Whoa nog kommer vara nerlagt om ett år. Alla Social Communities torskar användare just nu. Det är bara att läsa en tidnings så hänger du med i svängarna!
Producent
2010-01-09 18:29
jag skrattar alltid iaf. rolika som fa-an!
People believe what they want to believe, and I want to believe you're a smart man.
Du borde tänka efter lite. Först spammar du forumet med videoklipp som inte säger nånting om svensk hiphop förutom att den klarar sig utan dom. Sen när du får kritik så trackar du ner på den community där du ständigt postar och där du fått all uppmärksamhet kring din blogg. Varför?
va?
Det var ett jävla tjat asså, alla borde sluta snacka massa skit. Vill någon posta grejer gör han eller hon det. Vill folk kommentera gör de det. Ser dock inte helt poängen att gå in en tråd och konstant klaga och kasta skit bara för att, men men.. Iaf, det är ett INTERNETFORUM för i helvete, sluta bry så mkt, haha.. //
Instämmer totalt med GAIA. Folk kommer alltid ha delade meningar och det är upp till var och en om man vill förmedla sin åsikt genom internetforum. Lika så är det upp det var och en hur man ska reagera på vad andra säger. Lättast är att se allt som skrivs med en glimt i ögat. Jag själv finner dessa klipp med Medina och andra iblandade som ett jävligt roligt sätt att få ta del av deras vardag och på ett sätt lära känna de iblandade bättre. Så pass bra som det går genom att bara kolla på ett internetklipp. I och med att så mycket kommer upp här ifrån dem, gör dem i mina ögon unika. Rätta mig om jag är ute och spelar luftguitarr men just nu är Medina som mest aktiva OCH mest aktiva av de flesta musiker här på whoa. Spelar ingen roll om det är ett fristils-klipp eller en seriös track, dem fortsätter bjuda oss på skön underhållning genom alla väder. Vilket jag tycker är så jävla soft. Så.. Ja, jag sa det! there you go bitches! get at me! haha. :)
Ingen tvingar någon att titta. Om ni inte tycker det är roligt titta inte. Sluta hata.
Skivsamlare
2010-01-10 11:01
Jag tycker du borde bli moderator här på whoa. Du håller koll på alla trådar & kan varenda regel i huvudet. Bra att någon pluggat på i alla fall.. Pz / FreddaH Hahaha, Konstig som moderator.. Dagens garv alltså!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Kärlek går ut till GAIA och Stajl som har mer att leva för i livet än att klaga!
Producent
2010-01-10 17:53
Kör så d ryker! Ni e grymma på det ni gör! Fred!
www.mindkaos.com
haha smått kul :D peace!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Rey - Tackar!
För er som missat hur det såg ut när Medina och K-One snodde en pizza så kolla här:
För er som missat hur det såg ut när Ali-Brush och K-One åt frukost och snackade musik så kolla här:
För er som missat hur det såg ut när Medina och K-One gav en shout-out till Random Sidewalk så kolla här:
För er som missat hur videon där Sam-E spottar på en Leontin-beat så kolla här:
För er som missat hur det såg ut när Ali-Brush och K-One satte ihop första låten till albumet så kolla här:
För er som missat hur det såg ut när K-One testade en ny swag inför Medinas albumrelease kolla här:
För er som missat hur det såg ut när Medina och K-One flyttade in i studion i Sölvesborg kolla här:
För er som missat hur det såg ut när K-One slaktade Ali-Brush i freestyle kolla här:
För er som missat hur det såg ut när Medina och K-One packade bilen så kolla här:
Missade du hur det såg ut när Sam-E gav en shout-out till Du Vet Inte så kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=VEgfzruTUj4
Missade du hur det såg ut när Sam-E gav en shout-out till Du Vet Inte så kolla här:
hehe skön K-one är med sitt påhittade arabspråk! (eller är det på riktigt, jag fattar inte i vilket fall) psyk filmning på sista klippet, blev helt yr..
eyo MBFIMG jag vill se den när dom köper frukost i USA men hittar inte på youtbube, kan ni länka please?
För er som missat hur det såg ut när K-One testade en ny swag inför Medinas albumrelease kolla här: HAHAHA! faaakkt upp skit! haha.
Gillade allt, vissa klipp mer än andra men alla klipp har det Medina representerar; skön musik & skön humor! keep 'em comming!
till alla som säger "sluta hata"...
vafan man måste få kritisera det man tycker är skit sen är det ju upp till dom inblandande hur dom reagerar på det.
I dagens situation där möjligheten att exponera sin "talang" eller whatever inför miljoner människor i princip är obegränsad så bör man kritisera stenhårt för att sålla agnarna från vetet för fan.
skit ska skit ha tycker jag.
folk i detta landet är så jävla mjäkiga med kritik
men det är klart om någon går in för att hata och dissa just för att trycka ner nån eller för ett ögonblick glömma sin egna retarderade situation så är det givetvis värdelöst.
men jag säger:
HATE HATE HATE HATE HATE HATE HATE!!!!!!
Mabuhay!
Förstör inte webbsidor för oss.. snälla
så jävla roliga, fett kul när dom letar efter mama L.A! ge mig mer!
saaaru..
Producent
2010-01-12 13:54
daddy-dan säger många vettiga ord.
otippad att hobby-moderatorn Konstigt tycker det...
Instämmer 100%, nej 120% med ovanstående uttalande.