I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Existenz.se

Övrigt - Webbsidor

2010-01-05 13:24

Existenz.se

Hejsan, jag ville bara tipsa om en väldigt rolig sida för dom som inte varit inne där förr. (Vilket många faktiskt har)

Ni måste ge den en chans, gå in och kolla på länkarna och kommentarerna så ska ni se, det är beroendeframkallande. Det finns länkar som är lite snuskigare men de är märkta med en varningstriangel.

Det kan vara allt från:

Dagen fjortis @ BDB
Dagens gangster @ BDB
Dagen fail
Natthumor och andra roliga länkar :)

Så ni som inte varit inne, tar er en titt vettja för sidan är värd att spridas!

www.existenz.se

(Inlägget ändrat av Louder som flyttade tråden till rätt forum 2010-01-05 13:58:45)

Manager

2010-01-05 13:27
Webbsidor.
Redline!

2010-01-05 13:28
Fan, trodde jag var där inne. Admin kan flytta tråden

2010-01-05 13:49
En klassiker, tyngaste sidan för er som inte vet! :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-01-05 13:55
keffaste jävla skitsidan för 14isar och efterblivna bönder. ENJOY om du är någotdera

2010-01-05 14:02
jag får ingen lust att gå in där igen med tanke på layouten som sög balle

2010-01-05 14:07
Talfel, det är väl den sidan alla mobbar såna som du kallar fjortisar och bönder. Sen är det länkar för alla smaker så förstår inte hur du kan vara så negativ till det. Såvida du inte har någon humor. En del klipp kan vara riktigt dåliga men finns alltid något som man kan garva lite åt. Som dagens Natthumor

Det är värt att besöka denna sida, så gör det allesammans

mstery, okej då låter du bli :)

2010-01-05 15:21
Sellish P14 tycker det är den "tyngaste" hemsidan. Angest, säger det inte ganska mycket?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-05 15:42
Det är en dålig rip-off på ett annat stort bildforum man inte får nämna vid namn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-05 16:02
Sidan har ca 17 000 medlemmar, så vissa gillar, andra inte.
Vill bara tipsa, har sett ett dussin videoklipp och många roande stunder pga den sidan. Så sluta avskräcka folk från att titta, tycker ni inte om sidan så tråkigt för er. Det betyder inte att andra måste hålla sig därifrån.

2010-01-05 19:09
Angest, varför så kåt att få folk att gå in på sidan?
"Visst är det vackert.."
Poet

2010-01-05 21:36
kollade för första gången, sidan var ju helt efterbliven och kommentarerna likaså
"life's a garden, dig it."

2010-01-05 23:56
LÄNGE LEVE SVENSK WHITE TRASH!
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2010-01-06 02:42
Försökte kolla på bilderna när tristressen blev för stor, men ungefär en av tio länkar fungerade. Lite meck att sitta och klicka in på länkar där de har tagit bort bilden/begränsat sin bilddagbok. Är väl lättare att print screena bilden/texten och lägga upp än att länka till bilddagböcker?
My heart lives in my vagina.

2010-01-06 04:55
Inte för att jag är något fan utav denna sida men det finns oftast printar i kommentarerna.

Dock borde väl nakenbilder på småflickor räknas som barnporr? Tänker mest på länkarna till bilddagboken osv.

2010-01-06 07:34
Jag har gått in på sidan 2-3 ggr men jag pallade den inte mer för vissa grejjer va fett sjuka.. dock så har jag en polare som e inne på den dagligen, han länkar jämt massa shit.. Finns ju den där sidan liveleak tror jag de va, den ska ju vara ännu mer vriden, klipp på när folk dör å shit :S

Dock borde väl nakenbilder på småflickor räknas som barnporr?

Räknas de som barnporr även kidsen själva lägger upp bilder på sig själva?

2010-01-06 07:38
Daamn! va konstigt jag skrev ner det sista, hoppas ni fattar :)

2010-01-06 08:17
Verkar ju vara nån slags ren rip off på den där exetsidan eller vad fan den nu hette. Tråkig shit asså, gammalt dessutom. Att sitta och kolla på gifs, porrklipp, pwndbilder osv har tappat sin charm för länge sedan..