[Video] Prendel gör reklamfilm för Comhem
var med i en reklamfilmstävling hos comhem, den som får flest tittare fram till 31 dec vinner en resa. help me :) (Inlägget ändrat av friktion 2009-12-27 00:40:49)
www.youtube.com/prendel
Producent
2009-12-26 21:19
tycker det blev tjatigt, men hoppas du vinner.
Producent
2009-12-26 22:08
vilken av dom va du?? 1.05 fram till 1.11 va riktigt gay...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
båda är ju jag haha
www.youtube.com/prendel
Producent
2009-12-26 22:13
tänkte jag inte på...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Är det batterier som hänger där?
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
HAHAHA, fyfan vad skön :D
ööööööööööööööh
Är inte tanken med reklamfilm och vara kort? Tappade intresset efter 30 sekunder någonstans. Lycka till dock.
hade kostat comhem jaevla massa o visa hela 3 minuter reklafilm pa ett kommersiellt tv-program... kort, 15-30 sekunder, max 1 minut saeger jag, tappade intresset haer ganska fort, la ner pa 1:28
I be around, just out of sight
Toastare
2009-12-27 11:58
och vad tycker Expert om negativ reklam? och ComHem säljs väl inte på expert?
Jag skyller allt på Emma!
Moderator
2009-12-27 12:08
Njae , blev lite tjatig och utdragen. Men hoppas du vinner.
time isn't wasted when you're getting wasted .
det ska inte vara en tv-reklam, det ska va en youtubereklma ;) BountyBoo F29 Vad menar du med negativ reklam? Jo comhem säljs på expert
www.youtube.com/prendel
Jag tycker att det blev lite uttdraget i mitten. Men slutet var kanon! = )
Din sjuka jävel!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med om att den blev lite långdragen, videon vart halvt improviserad, inget manus. :)
www.youtube.com/prendel
Tycker den innehöll varken humor, information eller underhållsvärde så.. Blir nog tungjobbat för dig.
fattades feta brudar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
PrinsMio P24 Då måste du blundat, det kanske inte var din typ utav humor men du måste väl medge att den innehöll humor? plus information?
www.youtube.com/prendel
Humor? Att du frågar om exakt samma sak sjutton gånger och du svarar på liknande sätt alla gånger utan någon som helst inlevelse, Njae, om du kallar det humor, måste du garva åt allt.
du kan väl bara säga att du inte tycker det är kul då? men du måste väl inse att det är skapat för att vara kul, även om det inte funkar på dig, så tycker många andra att det är väldigt roligt. Sorry att jag diskuterar, tycker bara det var väldigt idiotiskt sagt
www.youtube.com/prendel
hahahahah om detta inte är humor, vad är humor? ;)
Om du skulle fråga en plit vad deras främsta uppgift är så svarar de, "Att gripa brottslingar". Istället för det korrekta, "Att värna medborgaren". Word MindGem
Hehe, det är ett väldigt, väldigt simpelt försök till humor... Men kul att du kör!
tack så mycket
www.youtube.com/prendel
Redaktionen
2009-12-30 23:13
haha gör det :P
www.youtube.com/prendel
jag tycker den är skitrolig haha!
tyckte den var hyffsat kul, men hur kan folk säga att du har 0 inlevelse?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Hur gick de?
haha sjukt roligt nej fyfan va kul slutet var, humoooor som fan haha
www.samyprod.com
gjorde några reklamfilmer till en humorshow, (återkommande sketch)
som sagt så var den på tok för lång, reklamfilm e svårt då man ska säga så mkt som möjligt på så kort tid som möjligt men det är det som gör det så förbannat roligt.
älska roy anderssons reklamfilmer
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
hahahaha MR_EVIL tvärsköna reklamer :D !
gul jordgubbs shake.. haha annars vare bly tungt!
Producent
2010-01-10 18:00
hahahaha mr_evil smiskar upp tråden! as sköna reklamer :) så ska det se ut.
samopo Han skulle säga vaniljmilkshake men det blev jorgubb å vi orkade inte städa å köpa en ny meny å slänga bort så det fick duga :P
här kommer 1 till håll till godo
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"