Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha slowmo klippet i slutet asså. ja det var väl fint men inte så ovanligt eller konstigt.
SUCK SHAFT
Producent
2009-12-24 12:38
Moderator
2009-12-24 16:18
Ska bara torka tårarna.
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
aww.. fin musik ändå
Get Random!
Slowmotion och Anna Ternheim... så frälser man en publik!
som sagt, inte ovanligt alls. min hund sprang efter min bil flera km när jag lämnade henne hos en kompis för att hon skulle stanna där.. som tur var så var detta på landet xP hahah skäms.. fint är det iaf
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, jävlar vad redigeraren high-fivade sig själv när han kirrade slutet där..
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Haha helt klart
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Denna va ju inte ens rolig ser inte humorn i den :)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P20 Det är väll inget humor klipp?
Vi är överallt!
Nää precis, det är ju inte roligt alls!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
haha, jävlar vad redigeraren high-fivade sig själv när han kirrade slutet där.. Haha, word ^^
Beat the odds like an abusive freak show owner
Moderator
2009-12-26 13:25
Men usch vad fint.. Fast, klarade sig hunden som blivit påkörd?
time isn't wasted when you're getting wasted .
ramuz kolla på klippet igen så säger dom väl att hunden klarade sig
Moderator
2009-12-26 16:31
Jaha, kollade bara en gång och hörde väl icke det. Men skönt att höra :')
I Kina äter dom hundar
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
wasp_DAS P22 hahahahahahaha!
haha, jävlar vad redigeraren high-fivade sig själv när han kirrade slutet där.. Hahahahaha
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
sluta härmas
Ser inte det "söta" i klippet. Vem skulle inte göra så för sin mamma utifall hon var skadad?
Dra åt helvete!
Missade du att det var en hund?
jag har alltid rätt.
Missade du att det var en hund? HAHAHAHA
Moderator
2010-01-05 05:31
HAHA fyfan!
Missade du att det var en hund? HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
hundar tänker inte i 3e person , " om man skullle göra såhär", så ja tycker d va sjukt ballt gjort. undra om han sprang med hela vägen verkligen.....braaa fråååååga
vi är överallt!
Fan vilken guldtråd :)
^ Smart sagt.
Nice shit, sånt man kan awwa och känna sig blöt i hjärtat til. Måste vara nån lössläppt hud eller ngt.
fast jag hade hellre velat ha Leif GW som berättare....undra hur blödigt det hade blivit då?
vi är överallt!