I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Request] Hemsida för och beställa film/spel ifrån?

Övrigt - Webbsidor

2009-12-03 17:18

[Request] Hemsida för och beställa film/spel ifrån?

Hej, söker tips på hemsidor och beställa film (blu-ray / dvd) samt spel (PS3, 360) ifrån. Har för mig att för något år sedan tipsades det friskt om en Kanadensisk företag/hemsida med stort utbud, låga priser, låg frakt samt låg chans och fastna i tullen. Någon som kommer ihåg vad sidan heter och om den är fortfarande värd och beställa ifrån?

Kanske någon har tips på andra sjysta hemsidor värda och uppmärksammas? Även intresserad av sidor inom Europa.

2009-12-03 17:49
Discshop brukar jag köra. Snabb leverans och rätt stort utbud :). Dom har även importfilmer där.
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2009-12-03 18:40
webhallen fooo shoo!
Get Random!

2009-12-03 19:37
Brazen tack för tipset.

KinG-PhiL sant och oftast är det helt reko priser. Däremot snuddade Brazen vid något jag glömde nämna i ursprungsinlägget; vill ha importfilm, då jag finner engelsk textning på asiatiska, spanksa etc. filmer mycket bättre än den svenska, många gångerh ar man upplevt att det varit stavfel samt helt felaktiga översättningar, dessutom vill jag slippa "nordiska flaggorna" i menyvalet,. Ogillar starkt även att döpa filmer om till svenska titlar, Engelska är okej då det är internationellt erkänt språk. Droppen som fick bägaren och rinna över var när något förlag hade mage nog och lägga in reklam innan man ens kom till menyvalen.

2009-12-03 19:37
spanksa = spanska*

2009-12-05 20:26
för och = för att*
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-12-06 05:49
webhallen.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-06 11:57
game.se ! dock har dom icke postförskott eller vad det heter. dock bra priser.

2009-12-06 19:24
cdon.se