Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Synd att inte skogsturken själv ställde upp på intervju :(
SaXoR P19 Wörd, vart sjukt besviken
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
haha "att det inte var jag som filmade och om det var lugnt" :D
flydde till thailand och usa? det här kan ju inte vara på riktigt.
de e lungt.. jag ska fan göra en spinnoff på de e lungt AAAH va skönt de e lung AAAH va skönt!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
tror du seriöst att de verkligen menade att de flydde till ett annat land? De FLYTTADE väl förmodligen och skojar i efterhand om att de flydde.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
ja, det var ju roligt, ha ha ha. nästan lika roligt som videon.
läste nån tråd på flashback för nåt år sen som tog upp just exakt samma grej som denna video.. nån mer som känner igen sig?
Tu m'emmerdes!
Inga nyheter här.. all den här infon var ju redan tillgänglig. En intervju med skogsturken himself, det hade varit något.
Walking the street of dreams
Frågan är ju vem som skulle få flest röster, Anton Abele eller Skogsturken.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
den e fett rolig denna video, men va e d för idiot som lackar ur att han nästan blir träffad av en frisbee på en frisbee golfbana?
Philip P24 det må vara skogsturken det
Tu m'emmerdes!
helt sjukt att jag och min flickvän gått i några dagar och verkligen pratat om det hära och undrat vem det var som kastat. sen gjorde jag ett halvlyckat försök att googla det bara så sent som i morse, men fick inget bra svar. jävla aftonbladet, är i våra huvuden!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
HAHAHAHHAHAHAHAHAHA jag har inte kollat klart hela men jag dÖÖÖÖÖÖÖr haha, så seriöst, vem va de som filmade, vem va de som fick frisbyn på sig, och vem var det Egentligen som kastade. åh gud, nu kan jag sova gott inatt. tack!
En mans logik är vansinne för en annan
hahahaha västerås stolthet
varför har dom censurerat hans ansikte? det är ju inte direkt censurerat NÅN annanstanns.. haha
Asså, jag fattar inte varför inte Skogsturken rider på sin våg av framgång och berömelse? Killen är ju praktiskt taget känd över hela sverige och var jag han skulle jag vända det till konstruktiv och bra, men killen lever ju typ i skam och glider runt med svansen mellan benen utan tillstymelse till upprättelse.
Vem är skogsturken egentligen? Har han svarat i media nånstans nån gång om vad han tycker om uppmärksamheten? Skulle vara intressant att läsa.
Äntligen fick man veta sanningen!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Det roligaste är ju aftonbladet-bruden som påar klippet på samma sätt som om det skulle handla om ett mord eller en våldtäkt.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
Hahaha! Såg precis att han som inte kastade går precis som skogsturken i slutet!
Hihihiihi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha guld!
work some magic
Fan finns det inte nån på internet som har kontakt med skogsturken? Någon måste ju ha träffat honom.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
tror att det står i den där flashback tråden som nämns högre upp vad skogsturken heter samt vart han kan tänkas bo
varför "flydde" dom?
Jag har ingen personlighet
varför "flydde" dom? Jobb/Skola utomlands?
Eller vad tror ni andra? Tror ni skogsturken letade efter dem och satte ett pris på deras huvuden?
Eller vad tror ni andra? Tror ni skogsturken letade efter dem och satte ett pris på deras huvuden? ja.
work some magic