I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] tjej på rengöringsmedel

Övrigt - Webbsidor

2009-11-16 19:02

[Video] tjej på rengöringsmedel

Ett litet klipp från programmet intervention. Det är så tragikomiskt att jag bara sitter och stirrar. Hela programmet finns på tuben om man söker "allison intervention"

Länk till http://www.ebaumsworld.com/video/watch/893958/

(Inlägget ändrat av mellanöl 2009-11-18 04:22:59)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-16 22:13
känns aningen fake.. Men om OM det nu är sant så kanske nån skulle introducera vår vän alkoholen för flickstackarn så att hon slipper känna sig mobbad på förfesten!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2009-11-16 22:13
Hon ser så jävla misstänksam ut, som att alla är ute efter hennes.. Dammspray xD
My heart lives in my vagina.
Producent

2009-11-16 22:37
intervention är en dokumentär om missbrukare i usa...vet att det gick på kanal 5 förr på nätterna...så fake e det då inte. Dom har med alla möjliga missbrukar i det programet...fasktiskt riktigt intressant program
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2009-11-16 22:50
Jag gillade det avsnittet med alkisen som tog ut påsarna ur bag-in-box-vinet och kallade dom för space bags.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-17 20:17
Jag gillade det avsnittet med alkisen som tog ut påsarna ur bag-in-box-vinet och kallade dom för space bags.

HAHAHAHAHAHA!

'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel

2009-11-18 00:11
Space bags är classy. På tal om sunk har väl ingen undgått artiklarna runt den här liraren som haglar runt internet just nu:

Länk till http://mockingwords.blogspot.com/2009/08/silver-and-goldsilver-and-gold.html

2009-11-18 02:31
haha de e glejd ju.. sånt har väl alla gjort som fjortonåring??

2009-11-18 10:52
10 om dagen borde väl ha dödat henne för ett bra tag sen?
Antar att det är ungefär som butangas, som man får ruset från att syretillförseln till hjärnan stryps (eller?)

hursomhelst vill jag hänga med henne, bilden när hon ligger framför statyn och buffar är priceless!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Rappare

2009-11-18 12:27
It's like I'm walking on sunshine! ROFL!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"