I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[video]Remi bra på fotboll?

Övrigt - Webbsidor

2009-11-14 02:09

[video]Remi bra på fotboll?

Trevlig film. Jag tycker alla Remis filmer är roliga. Om ni inte har sett dem förut kolla in hans kanal. Länk till http://www.youtube.com/user/nqtv

Har dock aldrig fattat fotbollsvideorna. Hur fan gör han? Prövar han en miljon gånger tills han sätter det. Fanns det inte nån liknande nike-reklam för ett tag sen som var fejk, alltså gjord med dator. Detta kan ju inte vara fejk....eller?

2009-11-14 08:32
lär väl vara en och annan omtagning, tror inte det är fejkat.. finns ju folk som faktiskt är otroligt duktiga på allt möjligt, prickskjuta med fotboll, äta korv, sitta still, räkna får mm, mm..
Tu m'emmerdes!

2009-11-14 18:06
Haha, det är kul att se hur han försöker spela oberörd genom att gå därifrån när han lyckats : )

PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"

2009-11-14 18:54
jag är grym på o dricka glögg
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Moderator

2009-11-14 19:28
Haha dom där klippen är underbara! Och tror inte det är fejk, dock många omtagningar som sagt.
Hittade det här klippet som jag inte sett innan, helt underbar humor har han! :')

Fast så undrar jag, han har gjort rätt många crazy things liksom, men hur blir det med böter och sånt? Han har väl skjutit bollar på polisbilar, i matstånd, här sprider han panik på ett sånt här ställe och massa mera saker, vad händer liksom?
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-11-14 19:38
Ja, en hel del böter har ju fått. I någon video avslutar han med att klaga över att han blir häktat ännu en gång, och att han kanske borde byta hobby =)

Enda videon där jag faktiskt tycker synd om "offren" är den här:

Fyfan att behöva städa upp skiten sen.
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så."
http://urr.nu

2009-11-15 18:44
Jag har alltid undrat me, den där videon gör mig galen.. Det är för bra för att va datagjort nästan, men man utesluter inte den möjligheten..

Visst finns det personer som trixar bättre än världsspelare, och visst fan ska de finnas folk som kan placera bollen bättre än en xavi, en scholes osv..

Men vissa saker han gör.. jag vet inte, som den vid 1:45.. de där e fan omöjligt, ni som syftar på att han gör omtagningar.. måste ha tagit minst 3000-4000 gånger att göra en sån grej!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-15 20:40
Det på 1:45 ja... skrek högt när jag såg det.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-11-16 00:45
Går det att ens utföra? Egentligen?? Tror inte ens att det är möjligt rent fysiskt sett för bollen att träffa och studsa tillbaka på sättet som den gjorde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-16 00:54
Fan vad random, vi satt på en fest igår och kollade igenom sisådär 30 av hans videos. AWESOMENESS.
My heart lives in my vagina.

2009-11-16 01:04
Fan vad random, vi satt på en fest igår och kollade igenom sisådär 30 av hans videos. AWESOMENESS.

Kul fest :D

Ne men han är fan sjukt skillad. MEn det där ang. 1:45.. såååååå omöjligt är det väl inte? Visst.. att få bollen att träffa exakt är ju sjukt.. men han lär ju ha typ valt ut 100000000000000 spots där han testar några gånger.. klarar han det inte hittar han ett nytt? typ.

2009-11-16 05:12
topdogz

Aldrig fått en klockren trappträff sen bollen mellan benen? Tror det där är simplrare än att pricka en burk 50 meter bort :>
be the change

2009-11-16 10:06
Öh skojar ni eller? Det vore en sak om han träffa trappkanten, där det är spetsigt så att bollen studsar tillbaka.. Men ser ni inte träffen? Det är på den platta delen.. Att han för det första prickar den platta delen utan att nudda marken är omöjligt, att den sedan studsar tillbaka så kraftigt och så högt fast han knappt tog i och chippa den i en liten båge, ja du..

2009-11-16 11:53
Bra analys TopDogz147, fast felaktig.

Grym snubbe hur som helst. men visst har klippet varit uppe förut?

//Yde - tycker mig minnas detta...
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2009-11-16 16:04
Bjäär

På vilket sätt är den felaktig? :)

2009-11-16 17:22
Men när man skjuter på den platta delen på en trappa så blir det ju alltid en sjukjäkla studs.. Gå ut och testa vettja (:
be the change

2009-11-16 21:47
han är riktigt grym, känns som det tagit ett bra tag att göra den videon :)
men bästa videon måste ju ändå vara..

2009-11-16 22:09
anna_m_maria

Det var en nice fest ja.
My heart lives in my vagina.
Moderator

2009-11-16 22:36
Haha, han är helt underbar asså! Jag, en kompis och min lärare satt och kollade i nästan en timme på massa videos med honom , så underbar snubbe! :')
time isn't wasted when you're getting wasted .