[youtube] Fula killar hoppar=)
var någon som postade när han gjorden ån liknade dans tror jag hhär under men iallafall HAHA detta är fan det fulaste jag sett
Om de mot förmodan är seriösa är det här det löjligaste jag någonsin sett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHA nog fulaste jag sett även om de inte är seriösa:D
HAHAH, fett sköna ju :P
ööööööööööööööh
Producent
2009-11-13 13:58
sjukt tråkiga...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
ser ju ut lite som schottis eller va de nu heter! världens fulaste tavla btw!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Jävla lantistöntar, jag hatar att jag blir så provocerad av sånt här.
It´s all about Don W Miami!
Det här är humor. Om de är seriösa är det dock bara patetiskt.
Producent
2009-11-13 16:44
dom här killarna gav mig en ny syn på livet. och inte fan är det positivt menat
fan vad jag hatar sånt här
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
HHAHAHAHAHA, har träffat en sån kille, han skulle göra samma sak här på vårt torg med 4 andra killar, HAHAHAHA så jävla löjliga människor
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-11-13 19:10
ja, jävligt löjliga, men ett exempel på att dansen kan vara RIKTIGT snygg är den klassiska klippet
Fast det var ju lika töntigt/konstigt, enda skillnaden är att de inte skämmer ut sig bland folk.
ser ut som nån jävla folkdans
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Producent
2009-11-13 20:09
vadå, så det är inga folk som kollar youtube klipp? hehehehehehehehehe
tihihi
Konstigt Att spela in en video i vardagsrummet känns inte alls lika konstigt som att springa och filma bland folk. Anledningen till att de gör det bland folk är antagligen för att det ska verka som att de inte give a fuck, vilket gör det ännu löjligare när det ser ut som det gör. Sen var ju självklart grabbarna i din video mycket bättre på det de gjorde än de i huvudinlägget, men det gör inte att det inte ser töntigt ut. Det kanske ser coolt ut på dansgolv, vad vet jag?
Producent
2009-11-13 20:22
sånt där kan ju vem som helst göra...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
på andra videon är det jävligt snyggt.. men dom på första behöver träna....men jag själv skulle aldrig klara av att dansa sådär...eller att göra det bland människor..
Amazighen will remember
vadå jävligt snyggt :|
Moderator
2009-11-14 14:53
haha, rent tekniskt så va ju sista videon inte så dåligt, men snyggare dans har ajg sett :P släng in lite finsk polka så blire snäppet värre
//TW
lantistöntar? haha det är sorgligt nog i Malmö .. haha
Hahahha, det är så de ska va!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Han pinoy känner jag ju HAHAHAH VAFAAAAN såg ansiktet nu hahahhahaa
Det är ju varken kul eller bra?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Haha, kungar!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
haha folkets park represent! tycker dom var rätt underhållande....
intressant dansstil det där, ser lite ut som breakdance sixstep med större rörelser/hiphop/c-walk å en släng skanking.. vanilla ice på technodroger
mama said knock you out
Hemsk musik....burrr
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
scrotum Tror faktist inte dom bryr sig vad folk tycker, vilket jag tycker är ganska gulligt. Sen att det ser löjligt ut, vad spelar det för roll? =/ Huvudsaken är att man har roligt..
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Om man gick runt med den inställningen så skulle man ju inte få några brudar alls. Allt går ut på att vara fräck, det borde du veta.
scrotum är det därför jag är så ensam? =(
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Huvudet på spiken. Gå nu ut i världen och klä dig snyggt och lyssna på snygg musik så löser sig allt.