[Video] Håller på att lära mig Cwalk!
Jag har testat lite basic's i några dagar och gjorde först en video i slow tempo för att vara säker Första Cripwalkfilmen: - Nästa film testar jag ett steg som heter (The V-step), även här ett lugnt tempo: Hade velat ha lite kritik och så för er som kan detta eller liknande som shuffling, jumping osv.. peace! :D (Inlägget ändrat av Rachel 2009-11-03 18:46:25) (Inlägget ändrat av friktion 2009-11-06 00:03:42)
Think of a colour you've never seen.
hahaha asså jag fattar inte grejjen. kanske fett i snabbt tempo eller nått och påstår inte att jag kan göra det bättre (eller överhuvudtaget) men ja.... som sagt förstår inte riktigt va det är jag tittar på
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
om man kollar på första videon utan ljud kan man tro att du övar på steppdans
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-11-03 21:35
hahahahahahaha jag skrattar så jag gråter av din "dans" :D:D hahaha
Producent
2009-11-03 22:18
Lägg ner det där...bara G`s från hooden som ska kunna sånt...inte en 18 åring i nån sthlm`s förort
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
vad fan har du för jävla låt i andra videon!? ser bara löjligt ut när du gör det, lägg ner det du är ingen crip o absolut ingen gangsta, dansa ballerina istället blir bättre så
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Ärligt talat så borde nån admin ta bort den här tråden, ska höra med youtube med i fall dom kan ta bort den, helst banna användaren ifall att han skulle lägga upp mer sånt här, eller liknande grejer ..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
o för gudskull ställ dig inte o göra din dans på nån krog för då blir de smisk
öva så blir du bra! skit i alla andra! Gillar du att dansa så fortsätt! även om jag aldrig riktigt förstått mig på crip walk så är det fortfarande en dans där man uttrycker sig.. så keep on rocking =)
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Producent
2009-11-04 00:06
uttrycka sig hur då? han ser ju ut som en nervös pojk på skolgården som precis börjat i plugget.
Hahaha, jag vet ingenting om dans och det blir säkert skitbra om du fortsätter öva, men det ser bara sjukt löjligt ut just nu, tyvärr.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bara jag som tyckte att den första videon såg helt okej ut?
Dra åt helvete!
Kolla på andra videon nu på jobbet så de finns inget ljud här, ser ut som river dance haha :P Och Cripwalk e ju fruktansvärt löjligt, även när tuffingarna in the ghettos gör det. Ser för jävligt ut.
tack för någon som kommenterade normalt, och till alla andra..
visst, det ser sjukt löjligt ut, när man ska visa Whoa en video där man håller på att TRÄNA in ett steg men som Whoa då t.ex. tror att dom ska få se något proffs direkt. Sen videon längst upp är basic steps och slow tempo för att se bara..
forsätt hata och gilla, ge mig tid :)
PS. check this!
Länk till http://www.youtube.com/watch?v=tjum4C00jDw
Think of a colour you've never seen.
detta är en utveckling på C-walk, eller tvärtom. Mycket " finare " enligt mig. Fast C-walk är helt okej ändå. :)
HAHAHAHHAHAHA
haha fan va mental den sista videon var, dom bara köttar o en random böghög där bak fan va klockrent
Jag som tänkte lägga en roliga kommentar, men känns nästan elakt nu :).. Någon kanske borde ta bort tråden innan TS råkar allt för illa ut!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
HAHA! SISTA VIDEON. Älskar att dem kör med rave-brallor hahaha. + att det ser ut som att dem åker skridskor haha, bara glider på asfalten. Ett av de roligaste klippet på länge. haha
(kan inte sluta skratta)
Producent
2009-11-04 22:50
alltså :D:D finns det folk som använder såna där byxor och tycker det är snyggt tro? haha vet inte om jag ska skratta mer nu, eller vara arg :D
jumpstyle
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Producent
2009-11-04 23:06
jaha auro, vad vill du komma fram till med det då?
Hahaha hur man kan man tro att rave stampandet har något med c-walk att göra? har ni inte sett rave stampare innan? finns ju massor med dårar som står och stampar i diverse hörn på youtube. Konstigt: tyvärr tycker väl folk som ravear att det är snyggt haha. Brukar kunna se några på plattan ibland.
Forumssignatur...<br>
Moderator
2009-11-04 23:37
Jag har inte riktigt det där flytet , men annars påminner det om mig när jag druckit för mycket på den sista, tihi
time isn't wasted when you're getting wasted .
haha, vadfan? Trodde det var: "Cwalk=CatWalk. But still, vadfan?
Don't!
Sista filmen var antagligen det fulaste jag någonsin har sett. Blev mer förbannad och ville slå någon på käften när jag såg den. Hur fan kan man gå runt i såna där brallor? Ser ju för fan ut som dom har skitit på sig. Nej usch.
Dra åt helvete!
De som kan något om C-walk "vet" vad de tittar på. Man märker ju tydligt att du är nybörjare så jag vet inte riktigt vad du förväntar dig för reaktioner. Det skulle vara mer intressant om du posta om 6 månader och körde C-walk till samma låt som den första videon, för att se hur mycket du utvecklats. C-walk är ju mer än att bara hoppa runt som en påtänd MC Hammer. Man kan ju börja med att lära sig de främst basic dansstegen innan man sätter sig och kollar på filmer som dessa.
Ts: den sista dansen var väl riverdance eller nått.. dom där trance killarna är ju bara knas.. tänk dig dom försöka "dansa upp" nån het brud på en fest hahahaha
Jag har ingen personlighet
"I kinda feel like riverdancing!"
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
sista videon..? se hur knark kan ställa till det!
Tu m'emmerdes!
heltbortalen word dansar det själv och det är roligt att blanda med lite break/street style peace.. Och ja! dom där jävlarna med såna äckliga byxor ser ut som dom har damp xP
Alltså, hur kan man rent fysiskt glida fram och tillbaka som snubbarna med brallorna gör? Newton lär vända sig i graven.
detta ar Hater.nu ... vet inte varfor du da far for dig att lagga upp dessa videon. hursomhelst sa ser de bra ut jag forstar att du ar nyborjare sa sjalvklart kommer de bara bli battre, sen att vissa har leker Bert Karlson ska du bara skita i, skulle du kliva fram i Talang pa tv4 hade jag ocksa sagat dig, men nu vill du ju bara ha tips och inte vinna nagon cripwalk tavling sa fortsatt gor din grej
och vem fan är du?
Producent
2009-11-06 14:14
sluta kalla alla hater bara för det är populärt nu jävla tönt. ärligt, är trött på jävla "du är bara en hatare". whats up med att tycka vad man vill?
sluta kalla alla hater bara för det är populärt nu jävla tönt. ärligt, är trött på jävla "du är bara en hatare". whats up med att tycka vad man vill? Word bree! Remy är en fuckin tönt!
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
va ere me folk? shit.. överkroppen såg lite stel ut bara, annars soft det okey ut! armana lite wääk också. forsätt öva!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
"Charge it to the game, Ill bill myself"
"Charge it to the game, Ill bill myself"
Moderator
2009-11-07 00:37
Han Slick Viet i näst sista videon var ju tvärclean
time isn't wasted when you're getting wasted .
haha såg jävligt lustigt ut utan ljud iaf
Jag bara skämtade.<br><br>
hahaha sista länken leder!!
Tu m'emmerdes!