I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Facebook] Mafia Wars

Övrigt - Webbsidor

2009-10-26 14:03

[Facebook] Mafia Wars

Tja, hittade ingen tråd om Mafia Wars så lägger upp en
Som en riktigt geek sitter jag och spelar Mafia wars medans alla andra jävlar sitter o spelar farmville -_-

Måste ju va några här som spelar Mafia Wars, eller?
Fan vill ha mer members, har bara 37 stycken

Adda mig på facebook ^^ Heter Nicky Sellin

SpoilerLänk till http://www.facebook.com/sellish

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-10-27 12:00
jag har precis börjat lira, är level 43 tror jag, hur kan du bara ha 37 members? jag hade fan 250 mafia members när jag joina :P
Moderator

2009-10-27 22:01
Jättekul spel i början, men sen blir det segare och segare när man gör samma sak varje dag och sedan också inser att alla sånna spel går ut på samma sak, då menar jag Kung Fu Pet och allt sånt, usch.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-10-28 02:11
jag har precis börjat lira, är level 43 tror jag, hur kan du bara ha 37 members? jag hade fan 250 mafia members när jag joina :P

Det beror ju på hur många "kompisar" på facebook du har och hur många som lirar Mafia!

Jättekul spel i början, men sen blir det segare och segare när man gör samma sak varje dag och sedan också inser att alla sånna spel går ut på samma sak, då menar jag Kung Fu Pet och allt sånt, usch.

Jo de e sant. Men ändå spelar jag det :D. Dock så kan man ju åka till cuba, moskow o bagdad och så :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-11-01 00:10
komigen nu!

2009-11-01 10:59
Det är väl lättare att hitta mafiafriends på facebook? ;)
Gå med i en såndär grupp, kirra 150 mafiamembers på en halvtimme.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-01 12:41
Vad för grupp?

2009-11-01 12:43
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-01 12:45
Aa tack :o :D