~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
Moderator
2009-10-25 16:29
Typ inte kul :)
myspace.com/jiahprod
typ skadat:P hahah xD
inte kul alls. men väntar tills man hör fake i denna tråd.. :P
Jag har ingen personlighet
Låt mig då vara den första. FAKE!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fake och fake? Det beror ju lite på hur man ser det... ...han har en kamera och är lite spexig, lägger sedan upp det på tuben. Det är väl inte så fake. Men gråtattacken kändes något arrangerad, däremot är nog hans fritidsintressen genuina.
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
Han skämtar ju o gråter absolut inte på riktigt....han gör ju de bara för o va sjuk i huvet typ hahaha:P... kollar man familyguy o tkr deras humor är kul så bör man tycka att detta är kul för detta har minst lika lite logik i sig som familyguy:P xD
u-tube? måste väl ändå vara lättare att skriva youtube? okej det är en bokstav mer men bokstäverna i "you" är så pass nära varandra att det måste vara lättare att skriva än "u-" där du måste ända ner till "-" tecknet. Dessutom kunde du ta det ett steg längre och skriva u-2b. Då hade jag blivit imponerad men nu är jag mest besviken.
jag har alltid rätt.
vad har detta me saken o göra, hahah:D...wtf:P.... vilken onödig kommentar mannen, ja tänkte inte ens på de när ja skrev, men aja:P whatevermakesuhappy lix:)..puss
u-tube? måste väl ändå vara lättare att skriva youtube? okej det är en bokstav mer men bokstäverna i "you" är så pass nära varandra att det måste vara lättare att skriva än "u-" där du måste ända ner till "-" tecknet. Dessutom kunde du ta det ett steg längre och skriva u-2b. Då hade jag blivit imponerad men nu är jag mest besviken. Hahaha! :P
Beat the odds like an abusive freak show owner
u-tube? måste väl ändå vara lättare att skriva youtube? okej det är en bokstav mer men bokstäverna i "you" är så pass nära varandra att det måste vara lättare att skriva än "u-" där du måste ända ner till "-" tecknet. Dessutom kunde du ta det ett steg längre och skriva u-2b. Då hade jag blivit imponerad men nu är jag mest besviken. WORD!
Dessutom var Tim den mest tråkiga människa jag har sett, så otroligt fail på humorn.
alla kan vi inte ha samma humor, då hade de nog vart lite för enformigt och monotont här i världen, men thx för kommentarerna:)...upp!! puss:)<3
Upp!
Upp!
alla kan vi inte ha samma humor, då hade de nog vart lite för enformigt och monotont här i världen, men thx för kommentarerna:)...upp!! puss:)<3 Däremot sa du att om man gillade Family Guy så kommer man att gilla detta. Jag gillar Family Guy...
Np man!
ja sa inte att de måste va så, men eftersom jag personligen tkr att hans filmer har 0 logik i sig och family guy lika så, så antar jag att man kan pusta ur sig ett skratt då o då till tims filmer, hahah:P
btw, avsnitt 7 ute nu oxå... hahah:D
ditt namn e värdelöst, haha:D..puss! upp!
Nejrå, ja skoja bara:)...uppa, c'mon!:D
SJÄLVPROPS!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Jag tror att jag kan relatera till vad den här snubben snackar om. Förstår verkligen hur han ser på saker, och jag tror att han kan vara min själsfrände.
Dra åt helvete!
Producent
2009-10-29 13:34
en praktikant som har hamnat snett i livet...väldigt tråkig snubbe
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Magnetism, varå självpropps...är du blind elle? ser d ut som jag, hahaha:D! entertainment, va bra...fråga om ni kan träffas;)...ahah:D... fumez, tack för du tog din tid o kollade iaf:) puss UPP!
UPP!
KharMA Enligt mig är du en riktig tönt som lägger upp något sånt här löjligt!? Vafan är felet med dig? om du tycker det här är kul borde du ju söka hjälp?
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Vafan är felet med dig? om du tycker det här är kul borde du ju söka hjälp? Kan inget annat än att hålla med.
varför bumpar du tråden hela tiden ? :S
Skulle inte förvåna mig om det är dig det hela handlar om :P
ni e fan största töntarna som ens kommenterar ngt sånt o anser er själva vara "coola" ....hahaha, så grymma o coola o häftiga är ni, o ja e en sån tönt för att ja har annorlunda humor än va ni har....stick o kolla inte om ni inte tkr om de helt enkelt, helt onödigt o kommentera såna grejer o skapa hat i trådar....de här forumet är fritt o ja kan lägga ut precis vad jag vill, sen om ni inte tkr om de så tkr ja ni ska hålla de för er själva elle åtminstone kunna acceptera att jag tycker att de e kul utan att ni ska behöva skriva förnedrande o taskiga saker lix....o du psyko_slusk, undra vem som hade vart musen o tönten om vi sågs irl;)....
Vafan är felet med dig? om du tycker det här är kul borde du ju söka hjälp? Kan inget annat än att hålla med. varför bumpar du tråden hela tiden ? :S Skulle inte förvåna mig om det är dig det hela handlar om :PWord!
ni e fan största töntarna som ens kommenterar ngt sånt o anser er själva vara "coola" ....hahaha, så grymma o coola o häftiga är ni, o ja e en sån tönt för att ja har annorlunda humor än va ni har....stick o kolla inte om ni inte tkr om de helt enkelt, helt onödigt o kommentera såna grejer o skapa hat i trådar....de här forumet är fritt o ja kan lägga ut precis vad jag vill, sen om ni inte tkr om de så tkr ja ni ska hålla de för er själva elle åtminstone kunna acceptera att jag tycker att de e kul utan att ni ska behöva skriva förnedrande o taskiga saker lix....o du psyko_slusk, undra vem som hade vart musen o tönten om vi sågs irl;).... Alla får tycka som de vill men majoriteten verkar ändå tycka att detta är tråkigt och då ska du fan inte bumpa tråden hela tiden.
Om något är kul så kommer den tråden vara uppe automatiskt, det blir bara jobbigt om du ska bumpa en värdelös tråd 100 grr.
majoriteten?...jag bumpar den för att de finns fler på den här sidan än bara ni 5-6 st som har kommenterat?..o vrf va tyken, gör de saken bättre som t.ex han k*k sugaren där uppe va?....gillaru inte, kolla på 1 klipp o sen dra..onödigt me hat o bråk o så jävla töntigt oxå.....därimot så skiter ja i va ni tkr, finns säkert folk som gillare, så ja hoppas att få fram dom..UPPPPP
Hahaha omg! Nu har jag insett att tråden är guld, dina kommentarer gör ju skiten rolig! hahaa
han är en jävla horunge och det är du med du har inget liv jag hoppas du får aids.
o du psyko_slusk, undra vem som hade vart musen o tönten om vi sågs irl;).... Du skulle vart mustönten!
vilka jävla mesar asså, kan slå vad om att ni e 94:or...hahahahha! internet beef, har ni inte kommit över de stadiet än?...de e lätt o va tangenttuffing ska ni veta, o du psyko_slusk, snacka inte för mkt, ja hade gett dig 5 sek på benen;).....UPPP
Vem är det som internetjiddrar? du börjar grina över att folk inte gillar din kassa tråd.. 5sek är allt som skulle krävas för att sänka någon som dig :]
Epic...
"Who the motherfuckin' bawse?"
Såg inte din profil, men okej, tar tillbaks :). Varför uppa denna ens igentligen, skiten är totalt värdelös. Någon grabb som vill bli internetkändis på något udda sätt.. Kan inte bli annat än fel.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Haha, Tim snackar med trådskaparen på msn i Tim i skenet 8. Säkert hans kompis eller nåt...
Beat the odds like an abusive freak show owner
messiah din namnbaitare, kan inte va lätt o va som du o bara försöka sprida hat o internettbeefa...så dig tänker ja inte ens lägga ner mer tid på...o psyko_slusk, lägg ner...ingen idé o leka ngt, skiter i både dig o alla andra hatare här...o ja, jag chatta me tim o nej ja e inte hans kompis, killen adda mig för ja spred hans filmer överallt?..o magnetism, jag tycker ju inte den e värdelös och i andra forum diggas den, därför försöker ja sprida den så mkt som möjligt här för de finns säkert ngn som kmr digga den o då blir ja nöjd=).....ni som inte diggar o bara vill va tangenttuffa, stick till bdb eller lunar isf, tycker ni bara förstör här..pejz, upp!
Hahahahaha chattar du verkligen med den där killen t.om? LOL! Jaja, din forumridare i vilka andra forum diggas den här videon då? Vad är bdb?, säkert på lunarstorm du får allt cred för den här videon haha..
bdb= bilddagboken....har inte ens lunarstorm?.....den diggas på fragbite, flashback, enterkill, dailysmoke osv=)....o du kan gärna sluta skriva här, ja orkar inte internet tjaffsa, ingen tjänar ngt påt..