[Hemsida] 300kr.se
Ifall ny lyckats undgå:300kr.se En vinst so far, 300 kr på Solna Centrum
spliff macht frei
Haha, du är ju riktigt dum du bacteria, du inser väl att iom. den här tråden blir det svårare för dig att vinna ;D
Men tack, haha. Ska sitta där tills det är slut
Jag fattar ingenting. Jag tryckte på flera olika checkar, men inget hände på nåt av dom. 2 sekunder senare var dom borta. Varför fick någon annan dom EFTER att jag klickade? :S
Du är för långsam!
spliff macht frei
Jag tror dessutom på något som kallas solidaritet :)
spliff macht frei
Jag är inte långsam, jag sitter på en dator från typ 99 så hela sidan laggar sönder totalt. Så jävla illa, jag vill ha pengar till mat eller nåt :(
Hallo! Nån har snabbare dator än jag.. fan det gick fort! Satt i tre minuter i onödan!
Jag har ingen personlighet
jävlar vad snabbt det gick! ska försöka igen senare, jag vill vinna!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hela jobbet är engagerade här. Klickandet eskalerar avsevärt var tionde minut.
spliff macht frei
Jag behöver inget från Synoptik... fast jag känner mig ändå tvungen att försöka.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Haha, tror jag har för långsamt internet. Lyckas alltid trycka på checkarna, men får inget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vart hamnar checkarna? I mitten där det står "Just nu är checkarna slut" eller?
missade zoovillage precis.. det var ju hur svårt som helst.. är det någon som vågar dela med sig av tips?
Käft då.
MEN! Sidan laggade sönder så att den bara uppdaterades tre gånger, från att det var 21 sekunder kvar till att checkarna syntes. -_-
nä inte en chans att du har ett bra tips. någon annan?
Käft då.
fattar inte.. har ni en count down eller nåt? För mig står det bara "Just nu är checkarna slut. Nya kommer om" sedan står det inget mer..
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
ja, det finns en countdown längst ner på sidan som visar hur länge det är kvar.
antagligen har du väl för låg upplösning eller Ctrl+ kanske? jag ser bara halva sifrorna, kan inte ctrl- sidan heller :(
"life's a garden, dig it."
funkade i IE.. Men vafan klickade ju på flera stycken
Gissar att den slumpmässigt lottar ut en vinnare. Lär vara X antal tusen som klickar exakt samtidigt. Vinna går det att göra dock. Vi på jobbet har sammanlagt dragit in 6 checkar. Vi har klickat mest i hörnen, vet inte om det gör någon egentlig skillnad dock.
spliff macht frei
jag testa en gång och vann en check till extrafilm.se frågan är hur jag gör för o använda skiten ?
Sleep is the cousin of death
300 på Junkyard! Woohoo!
är det till i natt 00.00 eller hur länge kör dom?
jag har för mig att det är till klockan 9 eller 10
Käft då.
Går ju inte :/
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
njae, 21:00 eller 22:00. vet inte hur många dagar det håller på.
Käft då.
Vet inte var jag läste det, men mellan 21-23e tror jag det höll på. Kanske var på sidan jag läste det.
Hahaha 300kr.se där alla arbetslösa hänger
Pengar reagerar allting runt omkring mig! Kräm Ta pengarna, krona krona, räkning y'all
kul.. 2 sek kvar sen ba "behöver uppdatera" sen när jag gjorde det (tog inte ens 2 sek) så var checkarna slut. soft!
Se till att köra nu. Checkar var 2 minut. Phonehouse - Check SuperSaver - Check
spliff macht frei
För svårt. Försökt med tre checkar, fick inte en enda. Sista tryckte jag på typ tre gånger medan den fanns kvar, ändå inte jag som fick den.
Två gånger i rad lyckades jag haffa när jag klickade på vänster sida i mitten. ;)
spliff macht frei
Producent
2009-10-23 12:00
sitter fan på 100mbit och en jävligt ny dator, ändå fixar jag inte klicka till mig något, klickar fan frenetiskt innan dem kommer upp till o med... bara lägga ner skiten... tror en del av dem där checkarna är fake och några av dem är riktiga, man ska väll hinna i tid att klicka på rätt
Since 1984 @realgizlee // twitter
Kan tänka mig att folk gjort macron nu.
spliff macht frei
Att ställa in så den klickar ett visst antal gånger i sekunden på ett ställe är ju inte så överdrivet svårt att göra precis ;p
Funkar ju inte ändå... :(
sidan är bara helt grön för mig?
i get more pussy then panty!
okej, reklamskiten tog bort det, adplus eller vad det heter.
haha helvete va snabba folk var!
Total vinst i kronor: 3900 Great success!
spliff macht frei
för dig eller för hela ditt jobb?
shit 3900? får du pengar för att klicka och vänta klicka och vänta? hahah
Jag har ingen personlighet
Ja, han har ju inte vunnit det själv med tanke på att man bara kunde vinna 1 check per dag.