[youtube] Tillökning på ICA
skön kille :)
Hahahaha fyfan vad bra xD
Lite lågt att håna en person med down syndom dock. Tror dom kommer få ta lite skit för det.
Nog den roligaste ICA-reklamen hittills... Och dom hånar inte honom för att han har downs, det är väldigt kärleksfullt gjort tycker jag själv...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
haha omg!
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Jag tycker det e så konstigt att varje gång en utvecklingsstörd person är med i något som har med humor att göra så är det sååå fruktansvärt! Man behöver ju inte skratta ÅT han med Downs, man kan skratta MED istället.
Åhhh jag längtar tills avsnittet me Jamie oliver kommer:)
såg den igår, de var en skaplig WTF-upplevelse, sen garvade jag. xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Hoppas han får fast! haha
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Tror det kan ha föds en ny humorstjärna i sverige :)
aigt?!
donk1n tror du själv dom är så jävla dumma att dom hånar en snubbe med down syndrom? finns självklart en anledning till att dom har honom med och det har nog inte med att man ska skratta åt honom o göra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-10-13 21:54
jo, inte hånade dom folk med bröstcancer när dom hade bröstcancer avsnittet.
Är det inte så att Ica har gjort det lite till en grej att ha ett antal utvecklingsstörda anställda för enklare arbetsuppgifter? Så det känns som att man gör den här filmen på det här sättet för att få folk att reagera & sen följer man upp & förklarar mer i nästa film.
KnarkLeffe - Blev lite fel. tar tillbaka det jag sa längre upp i tråden.
asså klart man itne hånar men hans krattar väl åt att han e me inte åt att han låter roligt?
LEGALISERA CANNABIS
Han låter ju roligt? Skrattade som fan när jag hörde hans röst och uttal.
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Bästa är ju när han frågar om ulf har fel i huvudet xD Älskar ica reklamerna :D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Det finns en till när Ulf och praktikanten sitter på lagret men hittar inte den :/
Producent
2009-10-24 17:42
Moderator
2009-10-25 19:15
Helt underbart :) Jerry är kung.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
del tre är ju klockren :D
tanken med jerry är att fler liknande personer ska anställas i icas butiker. Ica har startat ett projekt "Vi kan mer" som syftar till att anställa fler funktionshindrade i butik. Detta är ett samarbete med Samhall och SKL.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Två fel i reklamerna: 1. Det framgår inte så tydligt att det är Ulfs exempel och inte något som Jerry packat upp. 2. Vad är poängen i att låta en med downs syndrom mobba en mentalt handikappad? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Jag tycker det är skitbra, att en kille med downs får synas i tv utan att det är en dokumentär om funktionshindret, satsningen ica gör, att han får driva med en normalstörd. Skitbra och roligt. ULF DU FÅR INTE SKYLLA PÅ PRAKTIKANTEN!!
Del 3 är ju fanimej bäst :D
Jag ser inte det som en kränkning till dem med downsyndrom
Jag tycker det är skitbra, att en kille med downs får synas i tv utan att det är en dokumentär om funktionshindret, satsningen ica gör, att han får driva med en normalstörd. - word
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Är inte killen med i den omtalade teatergruppen de haft inslag om tidigare på TV?
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers