Blogg - vad får man skriva?
I min blogg har jag skrivit mycket om min dans, lagt upp mina teckningar, min musik å mina sånger, videoklipp, åsikter mm. å ibland har jag skrivit lite om känslor och dagen. Skrev nyligen om att jag hade talat med läkare å fick veta att jag var utbränd. då fick jag sms av min farbror att jag skulle ta bort de på en gång för att de finns kvar hela livet.
är de inte därför man egentligen har en blogg? som en liten minidagbok? eller har jag fel?
har fått kritik av andra också att de inlägget var för mycket för att de handlade om känslor.
men de jag själv anser (om ingen kommer med en bra förklaring så jag ändrar mig) är att de är nya tider. vi bloggar om våra åsikter, vardagen och känslor. de är ett sätt att vara mer öppen. för i vårat samhälle kan de många gånger stå skrivet i luften att man ska hålla in sina känslor. men varför egentligen? de är ju bara fegt. ganska barnsligt också (beror på situationen såklart, men ta mitt exempel). vad tycker ni?
Snow / "If you don't understand the music, you'll never understand the dance"/Tyron the Bone proctor
|