haha is it?.... awww:(
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Har iaf semester denna veckan, så det är fredag hela veckan för mig!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Promotor
2009-10-05 13:42
function yesOrNo() { var d = new Date(); if (5 == d.getDay()) { var YesOrNo = 'Yes'; } else { var YesOrNo = 'No'; } document.getElementById('yesOrNo').innerHTML = YesOrNo; } </script> </head> <body style="text-align:center;background:#000;color:#fff;padding-top:50px" onload="yesOrNo();"> <h1>Is it friday?</h1> <p id="yesOrNo" style="font-family:Verdana;font-size:40px;"> No </p> Och på fredagar står det "Yes"... va gulligt!
vafan...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-10-05 15:44
jag kollar varje dag konstigt nog... blir lika besviken varje gång =(
tut!
maybe!... awwww:(
Redaktionen
2009-10-06 14:09
ja precis....nån dag måste det ju bara funka...*himlar med ögonen*
tut!
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
dom var ju bara toksämst... testar idag igen iaf....hoppas hoppas
tut!
YES!!!!! äntligen!!!
tut!
Redaktionen
2009-10-09 09:16
FINALLY!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaaa, DOH, jobbar helg...
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
JAA DET ÄR FREDAG!
NEJ DET ÄR INTE FREDAG!
fan jag missa :(
Fucks your life up crew Tjabo!
sämst, nu är dety över
nämen vafan...nu har jag ju 2 sidor jag måste kolla dagligen...gaaah...
tut!
WOOOOOOOOOO det var fredag hela veckan, but still!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Yes!!! Fredag!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Fredag :D
http://aerdetsommarlov.uuuq.com/ - Inte alls :(
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Är det sommarlov? Länk till http://aerdetsommarlov.uuuq.com/ Failfag
Bättre fly än illa fäkta...
Läste den igen, nu blev man besviken :/
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Ja igen :D Känns som de va igår förra gången ja blev glad över detta :D