I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Blog] hiphopdunk.blogg.se TIPS!

Övrigt - Webbsidor

2009-09-18 11:53

[Blog] hiphopdunk.blogg.se TIPS!

Jag hoppas ingen tar illa upp för att jag slänger upp min blogg här,
men är ständigt ute efter ny musik eller sköna saker att skriva om så om ni hört något nytt kan ni väl slänga upp det här?
Danke!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-18 13:20
Var väl ingen suverän blogg direkt. Men en sak reagerade jag faktiskt på: Finns det verkligen en snubbe som valt att kalla sig för "Seemun"? Det kan ju lätt misstolkas, vilket jag finner oerhört roligt : )

PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"

2009-09-18 16:48
Jag är fan inte mycket för bloggar alltså, följer sheltas och organismen.. haha
Men ja din var fan tight, och du fick mig att beställa ett par lurar med ;)

peace!

2009-09-18 18:29
Asså vilka lurar blev det då? WESC i guess?

Japp det finns en ung ung kille som gillr sperma. nej men fan skämt och sido kille är så ny och noob, så han fick en rec som kanske var i snällaste laget. jag regera med på namnet men med tanke på vad han kallar sig annars kan jag garantera er att seenum är jävligt mkt bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-09-18 18:39
Yes sir!

2009-09-18 20:03
Fan vad skönt! jag hade nog dödat för ett par men hyran får ju fan gå före :/