[Youtube]Obama: He's a jackass...
Hahaha ouch!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Han verkar som en go kille dendär obama;)
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
hahaha!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Producent
2009-09-17 13:39
presidenten snackar om VMA's, alla älskar det, NWO runt hörnet..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Inte fullt lika chockerande som the Nixon tapes med en ursinnig Tricky Dick som skriker om "fuckers" till höger och vänster, men klart underhållande :) Klart mer underhållandde än slentrianparanoiker som ska koppla allt till NWO (även om det är ganska lustigt också) ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Klart mer underhållandde än slentrianparanoiker som ska koppla allt till NWO (även om det är ganska lustigt också) ;) Frågan är om inte det är lika lustigt ändå? ;)
-Come on guys, cut the president some slack!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Han ångrar sig sekunden efter att han sa det haha
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
Personligen tycker jag det är skitroligt sagt :) Problemet är att många här borta kritiserar varenda lilla grej presidenten gör, speciellt sånna här grejer. "Han ska inte bry sig om sånna grejer, han borde lägga mer tid på att fixa landet" etc. Därför är det tråkigt att sånt här ens kommer ut, då det skulle varit "off the record" och det är en oskriven regel att reportrar inte läcker sånna grejer. Så, även om det är kul sagt så ger det bara mer bränsle till elden, nåt Obama absolut inte behöver just nu...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Det är synd att han måste ångra sig. Så han kallar ett jackass för jackass, inte mer än rätt tycker jag. Löjligt att han inte ska få säga såna saker bara för att han är president av nått land.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gogaku P23 Det finns en oskriven regel som heter, att det ALDRIG finns nåt som heter "off the record" vill du inte att något ska bli offentligt ska du inte säga det till en journalist. det gäller såväl u staterna som i svea
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
äh det va kul. orka bry sig. han e ju skön
Obama verkar riktigt skön faktist!
"Visst är det vackert.."
"Come on, cut the president som slack". Han framstår bara som skön. Det enda "chockerande" i den här historien är just historien om hur Obama, rosenrasande under ett tal till nationen, tittar in i kameran, ögonen brinner och han med mörk stämma dundrar fram "Kanye West is a jackass!!!". F ö så finns det som sagt inget som heter "off the record" ens utan en närvarande journalist om man är påfågel i Vita Huset eller andra statsstyrande tegelstaplar.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
hårda ord ifrån mr. president
pistol
Barack Obama HATES black people!
Intressepenisen hårdnar!
Haha skön snubbe!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Känns inte heller som att "Kanye's a jackass" är på samma nivå som Reagans radiotest "My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing will begin in five minutes. " som råkade gå ut live i radio till X antal miljoner yanks :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Kanye West on Suicide watch, sen blir han kallad en jackass av presidenten :D
Tråd dödadar!
Kayne west, RUN! you got a black guy with nuclearw. after you.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
:D 10-4, over...
Haha obama är skön. Lite som ohly, lite mysig sådär.
Sorry, did you say something? <br>I couldn't hear you over the sound of my own awesomness...
Det här kommer bara gynna honom. Be sure.
"Som klockrenh säger." - oneoo
Undra när disslåten till obama kommer, lär bli fett!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Var det någon som såg när han var på Jay Leno och drar ett skämt om handikappade? Jag trodde att han skulle få apmycket skit för det men ingen verkade bry sig. Betyder det att det är kul nu och ok att skämta om det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var det någon som såg när han var på Jay Leno och drar ett skämt om handikappade? Jag trodde att han skulle få apmycket skit för det men ingen verkade bry sig. Betyder det att det är kul nu och ok att skämta om det? - Haha word! ;D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
* "
men ingen verkade bry sig "
- "After making an ill-advised joke about the Special Olympics on a US talk show, President Obama began a damage limitation exercise before the programme even aired," /
Sky News Finns ett gäng till här .
10-4, over...
Kanye West lär vara den största douchebagen i världen.
haha, sjukt roligt.. det var verkligen befogat, kanye IS a jackass..
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."