[Video] Nervösa pojkar i idol
(Inlägget ändrat av Poker_face 2009-09-10 05:19:33)
HAHA jävligt bra skådespelare!
BIT POP is taking over klockan 8
fyfan vad underbart !
bla.
så jäkla underbart, älskar dem !
håret måste ha växt innåt på bagge fan, så jävla blåst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag ville slå ihjäl dem med en spikklubba. Märktes redan vid första anblick att deras avsikt inte var att leka i sångprogrammet utan att flamsa i tv. Tölpar.
My heart lives in my vagina.
Hur blåsta är dom i juryn igentligen.. suck..
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Fyfan vad han fick smarra dörren!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Jag ville slå ihjäl dem med en spikklubba. Märktes redan vid första anblick att deras avsikt inte var att leka i sångprogrammet utan att flamsa i tv. Tölpar. och det blir ju ännu roligare när såna som du blir irriterade. som om idol är på dödligt allvar. relax!!!
medoria, det hadnlar väl inte om att ta idol på allvar? hade dom verkligen varit bra skådisar så hade det ju varit skitkul, men ni som inte såg DIREKT att de där snubbarna var oseriösa, ni är ju sämst. hela scenen var antagligen riggad. oj, vilket sammanträffande att kameran får en perfekt bild när glasögontönten pangar in i dörren och ramlar...
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
Vilket sammanträffande att kameran får en perfekt bild på VARJE person som går ut från rummet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
säger som medoria, relax, det är en rolig sak dom gör på ett annars ganska tråkigt program..
dr kista: ja, att den är riggad har nog inte gått ngn förbi, men det hindrar väl inte att man fortfarande kan få tycka att det är förbannat jävla roligt? killarna har förmodligen lagt in det på förslag själva och så har produktionen nappat. eller så har produktionsbolaget efterlyst ngn som kan lura juryn. we will never know!
Moderator
2009-09-10 20:47
DrKista P22 Förstår att du blir förbannad för att dom förstör ditt favoritprogram...lider med dig. Jag har också en kompis som alltid velat vara med i idol men inte vågat, vill du ha nummer så kan ni båda samla mod o åka dit nästa år?
//TW
fattade på en gång att det var skådespeleri när dem började att låtsasdarra i rösten osv... tycker inte alls att det var bra... (mer än när han springer in i dörren, det var klockrent, men skådespelet sög).
fyfan vilken smäll i dörren, haha! Hade fan också gjort det där bara för att få bli kallad älskling och bli kramad av laila!
Toastare
2009-09-15 10:39
skit kasst skådespel, tyckte inte det var roligt alls, blev lite chockad när han sprang in i dörren, men förutom det så sög det istortsett, era lättroade jävlar :)
Klart jag hatar på allting, livet är som en porrfilm till och med kameramannen tar dig i arslet.
HAHAHAHAHA snacka om å döda haket!
"men herregud" -Bagge hahaha
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Redaktionen
2009-09-17 08:35
HAHA! Fyfan vilket bra skådespeleri egentligen. O.O Jag skulle börja asgarva på en gång.
Dra åt helvete!
Syntes ju på trailern för programmet att det var bluff: killen lyfter händerna för att ta emot sig, inte för att knuffa upp dörren. Det gör dock inte scenen mindre plågsam att se :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda