[Video]Damfotboll var det
Helt sjukt vackert.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Låt dom hålla på med det, men jag kommer aldrig bry mig mindre om någonting.
Käft då.
EIN METAL TRIPPLE! HAJAJAJAJ!
tåg, tåg och...tåg!
Skottfinten och dom första två avsluten är ju i princip perfekta med tanke på ytan hon har att gå på, mer otur än oskicklighet skulle jag hävda. På tredje avslutet gör ju målvakten en monsterräddning. Hade damfotbollen hållt den här nivån hade jag kanske sett en match eller två.
Boyz n the wood
Arttack P22 woooord
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha ge er, detta är pinsamt. Dock väldigt underhållande.
Vi är överallt!
Men vafan TA I lite och sluta småputta fram bollen med fötterna. Såg ju ut som att de spelade med en ballong eller nåt...
^ Smart sagt.
Exakt, drömräddning är ju och ta i lite!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Första avslutet var bra. Tio cm till vänster och det hade varit mål. Andra avslutet var från en mer eller mindre omöjligt vinkel. Tredje avslutet kunde hon inte ha gjort mycket annorlunda pga motståndarspelaren som var på väg mot henne, och hade inte målvakten varit alert hade det varit mål. Vill man se dålig damfotboll finns det mycket bättre exempel. Hehe.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Foerplay P19 Inte drömräddning, monsterräddning. Och ja, det är precis vad det är.
Boyz n the wood
Andra avslutet omöjlig vinkel? Vekrligen inte..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
att inte kolla på damfotboll med argumentet att det inte håller hög nivå på spelet är ju ganska ohållbart. varför kollar ni på allsvenska herr-matcher isf?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Allsvenska herr-matcher håller mycket högre nivå. Dock därmed inte sagt att den nivån är särskilt hög. Men det är kul att gå på fotboll.. derbymatcher brukar vara intressanta nog att se på TV t.o.m. Damfotboll är bara frustrerande att kolla på, helt seriöst.
allsvenska herr-matcher håller många gånger rejält lägre nivå än damfotboll på landslagsnivå.
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
friktion: Jag håller inte med. Det begås alldeles för enkla misstag och spelarna brister ofta i den mest grundläggande tekniken och takitk. Hon Martha kanske hade platsat i herrallsvenskan dock.
Svenska damlandslaget >>> Djurgården IF herrar
friktion, skillnaden på tempo och så är två helt skilda världar. även om samma misstag kanske begås i dam och herrfotbol så begås de i helt olika tempon.
allsvenska herr-matcher håller många gånger rejält lägre nivå än damfotboll på landslagsnivå. wow.
Sa du precis det där?
rip stephen perry
A.S.N.O.M
Om damfotboll håller hög nivå skulle jag vilja ha det förklarat för mig varför AIKs supporterlag Råsunda vann med 8-0 över AIKs allsvenska damlag. "Damfotboll är som V75 med kossor!" - Gert Fylking
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
"Damfotboll är som V75 med kossor!" Och candide väntar fortfarande på en ursäkt till kossorna.
Walking the street of dreams
"Damfotboll är som V75 med kossor!" - Gert Fylking hahahaha.....
tempot o ibland inställningen hos spelarna har vart riktigt kass i de inslag jag sett på sporten eller de få minutrar jag låtit en dammatch visas på min tv. ne spelare har bollen o det ser inte ut som att ngn går in för att ta bollen. påminner om när jag spelade pojklagsfotboll o några i starelvan fick spela bara för att alla skulle få vara med.
Det jag gillar med damfotboll är att det är så fruktansvärt oförutsägbart (om inte umeå spelar) + att det generellt sett blir lite fler mål per match än i ex herrallsvenskan.
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.
varför togs mitt inlägg bort?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Äh, spela roll om det är kass kvalitet, det är inte det som sportens impopuläritet hänger på. Jag kollar gärna på en division 7 match med Marsjö-Byle GoIF (sexan nästa år, oh yeah!), men jag kollar inte på en enda superettan match, för det finns inget lag jag håller på där. Det har inte med kvalitet att göra utan passionen. Hade fler intresserat sig för damfotboll så hade sporten varit större och kvaliteten skulle höjas. Så kom inte och dra upp kvalitet som anledning till att folk inte kollar på damfotboll, skulle det vara fallet skulle man enbart kolla på CL, knappt det ens, slutspelet i CL. On-topic iaf, Carlsberg don't do goalless football, but if they did =D
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Detta var ju minst lika uselt som allsvenskan..
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Orka diskutera om meningslösa fula fruntimmer som sparkar en boll? Skrämmande i min åsikt.
Dra åt helvete!
Moderator
2009-09-20 04:26
Damfotboll är nice , Johanna Almgren är nice, mums.
time isn't wasted when you're getting wasted .