I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Blocket annons] Jätteful och otrevlig kanin

Övrigt - Webbsidor

   

2009-08-20 00:22

[Blocket annons] Jätteful och otrevlig kanin


2009-08-20 00:28
Den ser ju ascool ut! Ge mig!
spliff macht frei

2009-08-20 00:29
ja den är ju jätte söt, stackars liten

2009-08-20 08:07
han ser ond ut
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2009-08-20 09:15
Håller med, kaninen ser hyffsat ont ut.. Är nog ett projekt för sig :>
My three year old son can do that, and I don't even have a son!

2009-08-20 12:43
Gremlin? Se bara till att hålla den borta från ljus och vatten, och att aldrig mata den efter midnatt
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2009-08-20 12:59
Den var ju söt! Jag vill klappa.
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...