"Som klockrenh säger." - oneoo
Producent
2009-08-17 21:36
Vad är det här?: en blogg. Driver dom?: ser inte så ut. Ena killen ser ut att vara 12: hehe fett.
Dom lever det flääshigt.. Dom säger nog i såhär: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Jag har ingen personlighet
är dem bögar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilka bratbögar...
^ Smart sagt.
Hahahaha asså allvarligt, den andra poseN? WHATS UP? Varför ställer sig shono bakom honom med ena armen runt honom? hahaha han ser ut och vara 15 år äldre också.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Vad är det för fel på den här bloggen?
Den ger ju lite intryck av pedofilhomoblogg tycker jag. De två bilderna är ju grymma som fan. Brukar inte killar posa så med sina polare?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Det finns lite mer innehåll än så i den bloggen.. (om man nu läser den)
Ja, annat än intrycket av homopedofili så delar man bland annat ut "Dagens diss" till hemlösa. Finns säker massa intressant i den bloggen.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
den där danny verkar ändå ha jobbat för sina pengar
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Jaha, jag ville visserligen ha en till blogg på min läslista. Men jag hade hoppats på någon som är läsvärd till skillnad från all annan skit jag läser. Ok, lägg till bokmärken.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
årets största fail
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför har regnbågen på hans Moderatplansch inget lila i sig?
My heart lives in my vagina.
hahahahahahahaha
HAHAHAHAHAHA seriöst
hahahaha herregud vad roliga människor det finns den ena är alltså född 1990 och den andra 1972. även om inget olagligt sker så känns det ändå måttligt sliskigt hela grejen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
vad hände?
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
haha lite små gullig blogg, men lite desperat " hej jag är också överklass ge mig mina 15minuter av fame"
Men snälla! Dessa människor gör ändå något med sitt liv! Det är väl kul o se att det kan gå bra för andra också?
Ja, det klart det är kul att se. Vi skrattar ju!
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
haha, det är sant.. de verkar ju dra in cash på de dom gör..
Vad är det för fel på den här bloggen? Det finns lite mer innehåll än så i den bloggen.. (om man nu läser den) Men snälla! Dessa människor gör ändå något med sitt liv! Det är väl kul o se att det kan gå bra för andra också? usb Medlem sedan: 2009-08-19
Så, usb. Vem av snubbarna är du? gamla eller unga haha
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Redaktionen
2009-08-27 11:50
usb Medlem sedan: 2009-08-19 Så, usb. Vem av snubbarna är du? gamla eller unga haha Jag gissar på att han är regnbågens lila färg.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Thief cuz its rasta!
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
usb, sluta ta dig själv på så jävla stort allvar. du säger att ni tjänar pengar på det. det kan man göra på bra mycket vettigare sätt tycker jag iallafall...
hahahaha
----------------------------------------------------------------------------