Rapparen Charlie lär Johan rappa
Tung unge!Länk till http://svtplay.se/v/1402201/bolibompa/rapparen_charlie_lar_johan_att_rappa?cb,a1364151,1,f,-1/pb,a1364150,1,f,-1/pl,v/sb,k102596,4,f,102610
Major Failure.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2009-08-05 15:12
Haha fyfaen ..
time isn't wasted when you're getting wasted .
Sitter ni verkligen och dissar ett barnprogram?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Moderator
2009-08-05 15:18
Men klart, fatta vad många talanger som får dåliga vibbar av rappen på grund av detta och aldrig växer upp till den stjärnan dom var födda till att bli.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Hahaha, vad gulligt :D
Beat the odds like an abusive freak show owner
Jäääävlar vad han lät som Mange Schmidt.
Fan jag blev lite besviken, nar han snackade om stodord sa trodde jag att ungen freestylade sina texter, baserade enbart pa stodord. Men sa var inte fallet :(
At the gates of Eternity...
Bollibompa är bäst! Det är en fest!
Shit som alla ska hata.. Kan ni inte sluta hata? det är ett fuck.ng barnprogram och helt ärligt.... Var ni bättre i den åldern?... Isf så bör ni veta hur omoget det är att hata dom som är yngre och försöker.. alla börjar någonstans.. shit.. patetiska ni är..
www.myspace.com/bigsir1 www.myspace.com/rapsyndrome
asså jag undrar bara varför i hela friden han har en sån jävla fet studio med egen studio tekniker och om han gjorde beatet dom körde på helt själv....
Formodligen en fritidsgard eller skola. Kommer det fram hur gammal pojken ar forresten?
At the gates of Eternity...
skulle gissa på runt 10
BAHA!
fyfan vad hemskt.
fantastiskt
tror dock att hade man varit runt 8-9 så hade man fortfarande tyckt att detta var sjukt dåligt...men träning ger färdighet!
BAHA!
hahaha ja han lät fan som Mange Schmidt
----------------------------------------------------------------------------
vfr hittade TS detta ??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jobb som jag inte vill ha: Programledare i Bollibompa
My heart lives in my vagina.
Hooka upp mig med snubbens MySpace!
Vila i frid, Andrés 'Grioa'.
Haha vafan..
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Hehe, roligt. Gulligt. Tänkte Mange Schmidt jag med haha.
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.
Det där var Danne från Snook va?
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Hahahahaha, fyfan hemskt ju.
"bolibompa är bäst, det är en fest!" "JAAA, BRA RIM!" HAHAHAHA, JAG DÖR :D ptja, mange schmidt-flowet sitter ju som en snöboll i skrevet, nästa anhalt: takt.
typ, eller?
fan vad han johan är underbar, har ju vart med hur länge som helst nu
Producent
2009-08-07 03:33
Mange Schmidt 2, hoppas han blir bättre med tiden.
http://soundcloud.com/orlandog https://www.facebook.com/OrlandogPsy https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy
-serum- Han gjorde ju inte beatet själv, han ändrade bara bpmen och klickade runt i biblioteket. Han satte ju inte ens ut rytmen själv.
Tror vi funnit Manges Ghostwriter.
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
chana_masala P21 : Ofta det är samma johan som blev aktuell nångång när man själv va liten? tyckte jag kände igen fanskapet, men ack vad gammal gubben blivit, but he still got it ;D
BAHA!
gubben var väll med i hjärnkontoret eller lilla sportspegeln förr? va sårig och äcklig han va i ansiktet.
BIT POP is taking over klockan 8
ofan,de hade fett bandare i studion.analog inspelning ftw!
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
IDIOT P22 det är samma snubbe, och jag älskar han..konstigt han har blivit äldre? har ju vart med i över 20 år nu.
vafan e detta, liten unge som har hookar fet studio ?
låter som johan säger wow vilken gay! precis efter att ungen är klar. Haha
För att det är ute med forumsignaturer.
Ditwo: Hahahahaha, stämmer fan.
haha vilken rappare alltså
dags att börja kolla på bolibompa igen, så jag kan lära mig rappa!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Vad är rap för nåt? "Man pratar medan man sjunger"