I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

The game ber om ursäkt till 50 cent

Övrigt - Webbsidor

2009-08-04 16:09

The game ber om ursäkt till 50 cent

lol

Alltid vald sist på gympan för mina ögon alltid var röda
Producent

2009-08-04 16:50
tredje tråden...

lol
Producent

2009-08-04 17:05
det e väl bra att han står upp som en man som han påpekar o ber om ursäkt...tycker allt det där med beef o sånt skit e så jävla löjligt...Låt oss njuta av deras musik inte av deras bråk. Nu e jag inte direkt nå fan av varken 50cent eller the game...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2009-08-04 17:16
Haha den var ju typ nån månad gammal, han bad om ursäkt för att han ville jobba sig på Jay-z? Två stora ikoner på en gång är lite svårt att jobba sig på? hahaha
Jag har ingen personlighet

2009-08-04 19:47
hade han stått upp som en man så hade han stått framför 50 och de andra han räknade upp och bett om ursäkt.

2009-08-04 20:10
Kanske lite jobbigt att samla alla samtidigt eller åka runt o säga förlåt till alla...lättare att göra ett uttalande, man kan ju tänka sig att dom kommer snacka om det om dom träffas.

aja bryr mig inte bara mina tankar

2009-08-05 07:53
Som sagt, 50 hjälpte han som fan och så ber han om ursäkt på tv, hade han varit en riktigt man då hade han knackat dörr, de e ju inte så direkt att han kör bilen sj.. pinsamt men de e alltid bra me fred..

2009-08-05 14:50
Game är game. Han skrek G-UNOT förra veckan på sin tour. Som han sa i videon, han kanske vaknar upp imorgon och ändrar sig. " I reserve the right to live my life and change my mind when i want" har han sagt. Haha på ett sätt är han fan sjuk men jag diggar han för de ändå, även om det gett han en massa haters.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.